Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، درجریان نشست مشترک اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش، کتر صالحی امیری ضمن ابراز رضایت از انسجام حداکثری در میان اعضا هیات اجرایی کمیته اظهار داشت: استراتژی کمیته ملی المپیک با ۱۵ محور به تصویب رسیده که اولین اصل آن انسجام است.

وی ادامه داد: مفهوم انسجام یکی شدن نیست بلکه قرار گرفتن همه نیروهای متفرق بر روی یک ریل و حرکت همه به سمت مقصد و مقصود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه حوزه ها باید بپذیرند که این قطار یک نفر لکوموتیوران باید داشته باشد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه روابط کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش دوسویه است، امر سیاستگزاری هم اشتراکی است و در ستاد عالی بازیها، در خصوص مباحث راهبردی ورزش قهرمانی و المپیک تصمیم گیری می شود.در حال حاضر نظام مدیریت مشارکتی حاکم است و مهمترین نکته اینست که برای رسیدن به تفاهم باید انعطاف داشت و باور ما است که در منطقی ترین مسیر قرار داریم.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه افزود: مبنای تصمیم گیری ما در هیات اجرایی مبتنی است بر نظام کارشناسی است. ما مسئول مطالبات ۵۳ فدراسیون هستیم، فدراسیونها در واقع جامعه هدف هستند و برای رسیدن به مقصود باید همدل باشیم و از اهداف فردی عبور کنیم.

سپس خانم طاهره طاهریان نائب رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به این موضوع که این دوره یکی از بهترین دوره های کمیته ملی المپیک است، اظهار داشت: دکتر صالحی امیری  به صورت تمام وقت در کمیته حضور دارند. مسئولان کشوری و ورزشی زیادی در کمیته رفت و آمد می کنند که از نقاط قوت این دوره می باشد چرا که کمیته ملی المپیک امروز بیش از گذشته اعتبار دارد.
در ادامه علیپور، کیهانی، عبدی افتخاری، شایسته، دادگر، باقرزاده و رحیمی در ارتباط با موضوعات مختلف بیاناتی را مطرح کردند.

در ادامه نیز دکتر سلطانی فر  وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه تعامل میان کمیته و وزارت  موضوعی راهبردی است، گفت: از زمان حضور دکتر صالحی امیری در کمیته ملی المپیک اتفاقات خوبی صورت گرفته است  و ارتباط عمیقی بین اینجانب و دکتر صالحی امیری برقرار است. در بسیاری از امور از ایشان بعنوان صاحب نظر مشورت می گیرم. جامعه ورزش مزه شیرین هماهنگی بین وزارت و کمیته را چشیدند و حضور دکتر صالحی امیری بسیار اثر بخش و راهگشا در پهنه ورزش کشور بوده است.

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: نکات خوبی در جلسه مطرح شد و ما بنا داریم ورزش کشور را با هم اداره کنیم. انشاءاله  منشا خیر باشیم و در رویدادهای بین المللی نتایج خوبتری بگیریم و در ارتباط با منابع ارزشمندی که در اختیارمان هست بایستی خوب مدیریت کنیم .

لازم به توضیح است به منظور هماهنگی هر چه بیشتر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، نشست هیات اجرایی و وزیر و معاونین وزارتخانه هر سه ماه یکبار برگزار می گردد که امروز اولین نشست آن برگزار شد .

کد خبر 4863809

منبع: مهر

کلیدواژه: سید رضا صالحی امیری مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان هیات اجرایی کمیته المپیک تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ویروس کرونا تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد کشتی فرنگی لیگ برتر والیبال قهرمانی آسیا لیگ قهرمانی فوتبال آسیا والیبال الاهلی عربستان وزارت ورزش و جوانان دکتر صالحی امیری کمیته ملی المپیک هیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی

رئیس فدراسیون جهانی کوراش از وزیر ورزش به سبب حمایت در راستای برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش پوریا ولی قدردانی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی کوراش طی نامه‌ای به کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان؛ از وی به سبب حمایت از کوراش و برگزاری مسابقات جام پوریا ولی تشکر و قدردانی کرد.

فروش مدال قهرمان کوراش جهان برای آزادی زندانیان اسفراین




در متن نامه حیدر فرمان خطاب به کیومرث‌ هاشمی آمده است:

«جناب آقای دکتر کیومرث هاشمی
وزیر محترم ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران

امیدوارم حال شما خوب باشد، می‌خواهم صمیمانه از حمایت‌های ارزشمند شما از مسابقات بین‌المللی پوریای ولی در اسفراین ایران تشکر کنم. تعهد پایدار شما به ترویج ورزش و ایجاد فرصت برای ورزشکاران نه تنها الهام بخش بوده، بلکه تغییرات مثبت و قابل توجهی در زندگی این ورزشکاران ایجاد کرده است، که گواهی بر رهبری تأثیرگذار شما است.

مدیریت فوق العاده شما نقش اساسی در تضمین موفقیت چشمگیر این مسابقه قهرمانی ایفا کرده است. این یک بستر جهانی برای نشان دادن استعدادهای ورزشکاران ما فراهم کرده و فدراسیون بین‌المللی کوراش واقعاً از این بابت سپاسگزار است.

یک بار دیگر از تعهد شما نسبت به ورزش تشکر می‌کنم. رهبری مستمر شما باعث تاثیر مثبت می‌شود و ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری در مسابقات بعدی قهرمانی کوراش بزرگسالان آسیا در ایران در ماه ژوئن 2024 هستیم.

در پایان جا دارد از جناب آقای دکتر امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشوی ایران بابت سختکوشی و زمانی که نسبت به این رویداد تاریخی صرف کردند، تشکر کنم. از استاندار خراسان شمالی جناب آقای دکتر حسین نژاد و مدیر کل ورزش استان خراسان شمالی جناب آقای دکتر شاکری بابت ایجاد امکانات مناسب در مکان تاریخی زینل خان تشکر و قدردانی می‌نماییم.

امیدوارم پوریای ولی تبدیل به یک رویداد سالانه شود که هر ساله بهترین بازیکنان کوراش در سراسر جهان را جذب کند.

با احترام
حیدر فرمان
رئیس فدراسیون جهانی کوراش»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد
  • ورزش و سیاست یگانه در واقعیت، بیگانه در کلمات!
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»