Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@07:32:20 GMT

تاکید استقلال برای نرفتن به سیرجان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۰۵۷۳

تاکید استقلال برای نرفتن به سیرجان

سرپرست مستعفی باشگاه استقلال گفت:آیا درک می‌کنید که جان انسانها مهمتر از فوتبال آماتور و حرفه‌ای است و هزار جام‌ قهرمانی به اندازه جان یک انسان نیست.

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل‌زاده درباره خطرات برگزاری رقابت‌های لیگ برتر به دلیل ویروس کرونا توضیحاتی را ارائه داد. 

وی در ابتدای صحبت‌هایش اظهار داشت: بعضی‌ها می‌گویند که چرا قبل از بازی با ذوب‌آهن به فکر لغو بازی‌ها نبودید؟ ما آن موقع هم دنبال این موضوع بودیم اما نخواستیم از روش‌های رسانه‌ای استفاده کنیم اما چون نتیجه نداد، ترجیح دادیم که به طور رسمی اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه اخبار مربوط به ویروس کرونا با چهار روز قبل قابل مقایسه نیست و الان به مراتب نگرانی‌ها بیشتر شده است.

وی افزود: می‌شنویم که می‌گویند نرفتن استقلال به سیرجان یک رفتار آماتور است و در شأن باشگاه استقلال نیست و جریمه خواهید شد و از این حرفها. دوستان عزیز، همین حالا در اردوی استقلال دو بازیکن سرماخورده حضور دارند. آیا شما درک می‌کنید که جان انسانها مهمتر از فوتبال آماتور و حرفه‌ای است؟ صد تا یا هزار تا از این جام‌های قهرمانی به اندازه جان یک انسان نیست. چرا موضوع به این مهمی را درک نمی‌کنند؟

بیشتر بخوانید:

استقلال همچنان منتظر تصمیم سازمان لیگ

خلیل‌زاده خاطرنشان کرد: رفتن از تهران به سیرجان، خطرات بسیاری از نظر ابتلا به ویروس دارد. هیچ اقدام پیشگیرانه‌ای هم به مناسبت این سفرها انجام نشده. الان بازیکنان من برسند به سیرجان چند صد نفر، چند هزار نفر برای عکس و امضا به سراغ آنها خواهند رفت؟ آیا اینها خطر نیست؟ همان طور که دیشب اعلام کردم منتظر لغو بازیها هستیم. با نهادهای تصمیم گیرنده تماس گرفتیم و از آنها خواستیم که به فکر سلامتی بازیکنان و مربیان باشند.

سرپرست مستعفی باشگاه استقلال یادآور شد: ما به سیرجان نخواهیم رفت و مسؤولیت این سفر را برعهده نخواهیم گرفت. برگزار کننده‌ها باید به طور رسمی و علنی مسؤولیت سلامتی اعضای تیم استقلال در سفر به سیرجان را برعهده می‌گرفتند. فردا روزی اگر اتفاق ناگواری رخ دهد، همه این آقایان در کارگروه احتمالی بابت حادثه شانه خالی می‌کنند و ما را مقابل مردم قرار می‌دهند. هیچ پاسخ قانع‌کننده‌ای هم برای صحبت‌های من وجود ندارد که اگر داشت تاکنون اعلام می‌کردند.امیدوارم دکتر نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال در جلسه ستاد مبارزه با کرونا دست پر بیرون بیاید و بازی لغو شود.

منبع: سایت باشگاه استقلال

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا استقلال اسماعیل خلیل زاده گل گهر سیرجان باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حد نگاری اراضی ملی سیرجان

   


به گزارش خبر گزاری صداو سیمای مرکز کرمان سییدمهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در جلسه کارگروه کشاورزی شهرستان سیرجان که با هدف صدور اسناد مالکیت زمین‌های کشاورزی در فرمانداری تشکیل شد گفت: بخش عمده هزینه صدور اسناد مالکیت حدنگار اراضی کشاورزی را تهیه و تولید نقشه تشکیل می‌دهد، که برای برداشته شدن این هزینه‌ها از دوش کشاورزان، در شهر‌های مختلف استان قرارداد‌هایی با شرکت‌های مشاور منعقد شده است که این شرکت‌ها هزینه‌های آنان را پرداخت می‌کنند.
وی از ظرفیت‌های ایجاد شده برای صدور سند مالکیت برای همه شهر‌ها و روستا‌های استان خبر داد وگفت: امسال از این اراضی برداشت خواهیم داشت تا برای ایجاد ظرفیت صدوراسناد اقدام شود.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان عنوان کرد: ۷۴۵ هزار هکتار مساحت اراضی استان کرمان هست که تا به الان بیش از ۲۲۳ هزار هکتار سند مالکیت دریافت کردند و در شهرستان سیرجان بیش از ۲۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی سند مالکیت دریافت کردند که ۳۰ در صد اراضی کشاورزی این شهرستان دارای سند مالکیت شده است وباید کشاورزان استان و شهرستان نسبت به دریافت سند مالکیت خود اقدام کنند.
آقای هاشمی از رفع تداخل بیش از ۲۳۰ هزار اراضی کشاورزی در سطح استان کرمان خبر داد و گفت: اسناد مالکیت می‌تواند جلو اختلافات حقوقی و مشاجره‌های بی اساس که در گذشته موجب نگرانی و نزاع بود را گرفته و کشاورزانی که سند مالکیت دریافت می‌کنند نیز از مزایای تسهیلات و امکانات ایجاد شده استفاده خواهند کرد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: یکی از سیاست‌های مقام معظم رهبری بحث اتمام حدنگاری هست که در این راستا همه مسئولین نظام برنامه ریزی لازم را انجام دادند و سازمان ثبت اسناد مصمم هست امسال صدور اسناد اراضی کشاورزی را به اتمام برسانند، و حتی بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی استان کرمان حدنگاری این امر مهم انجام شده و مراحل پایانی را می‌گذراند.
وی افزود: اعتبار لازم برای انعقاد قرار داد با شرکت‌های مشاور انجام شده است تا اراضی
شهر‌ها و روستا‌های زیر ۲۵ هزار نفرنیز مبحث حدنگاری وتشکیل پرونده وتولید نقشه توسط شرکت‌های مشاور به صورت رایگان انجام و پس از تشکیل پرونده منتهی به صدور سند مالکیت شود.

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • از منطقه شش عملیات تجلیل شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان