Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@11:36:16 GMT

تمام محورهای استان سمنان بازاست

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۰۵۹۷

تمام محورهای استان سمنان بازاست

کبیری از باز بودن تمام محورهای استان سمنان باز خبردادوگفت: محدودیتی در تردد خودروها نداریم و تا این لحظه تصادفی در سطح جاده‌های استان گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، سرهنگ «تقی کبیری» در گفتگو با خبرنگاران به ورود سامانه بارشی به استان سمنان اشاره داشت وگفت: در بیشتر محورهای استان سمنان باران می‌بارد و جاده‌ها لغزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با تأکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ادامه داد: رانندگان در این شرایط باید بااحتیاط برانند تا از بروز حادثه در سطح جاده‌ها جلوگیری شود.

 

وی با اشاره به اینکه در محور شهمیرزاد به فولاد محله شاهد بارش خفیف برف هستیم، بیان کرد: رانندگان برای تردد از محورهای کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

 

کبیری با بیان اینکه سرعت مجاز و فاصله مطمئن با خودروی مقابل ازجمله مهم‌ترین نکاتی است که در این شرایط جوی باید رعایت شود، افزود: حفظ امنیت عموم مردم در طول سفر مهم‌ترین وظیفه پلیس‌راه است.

 

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به اینکه در سطح راه‌های استان سمنان ۱۹ نقطه حادثه‌خیز وجود دارد اظهار داشت: ۳۴ نقطه پرحادثه، پر تصادف و مستعد تصادف نیز در سطح استان شناسایی‌شده است که با همکاری اداره کل راهداری دونقطه حادثه‌خیز با تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی آشکارسازی و دوربین سرعت‌سنج و سیستم روشنایی محل در این نقاط نصب‌شده است.

 

وی با تأکید بر اینکه در محور تهران به سمت مشهد که یکی از پرترددترین محورهای استان سمنان محسوب می‌شود، اعلام کرد: سالانه ۲۰ میلیون تردد از این محور انجام می‌شود.

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس پلیس راه استان سمنان لغزندگی جاده ها محورهای استان سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در پی بارندگی های سیل آسا و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در جنوب این استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار حضور یافت و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران دو اتوبوس گرفتار در سیل قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه روزی راهداران جنوب استان برای بازگشایی محورهای مسدود شده، اظهار کرد: در پی بارش های سیل آسا، شاهد آبگرفتگی و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در سطح جنوب استان بودیم که با تلاش بی وقفه راهداران محورهای ارتباطی در حال بازگشایی می باشند.

وی با بیان اینکه محور نیکشهر به چابهار یکی از محورهای مهم مواصلاتی در جنوب استان است، افزود: با توجه به اهمیت سلامت جان مسافران، شخصاً در محل حاضر شدم و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران گرفتار در سیل قرار گرفتم.

مبارکی گفت: خوشبختانه با تلاش راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در بامداد ۲۹ فروردین ماه سال جاری،مسافران دو اتوبوس که در سیل گرفتار شده بودند، نجات یافته و به مکانی امن انتقال یافتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در پایان از هموطنان خواست تا از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی، به ویژه در مناطق سیل زده خودداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • تردد روان در تمام محورهای برون شهری کشور
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • انسداد ۲۰ محور در جنوب سیستان و بلوچستان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در کشور
  • محور کنج‌کوه مسدود شد