Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@06:22:36 GMT

حمایت شرکت مای از کادر درمان مقابله با ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۰۶۴۸

حمایت شرکت مای از کادر درمان مقابله با ویروس کرونا

ویروس کرونا به سرعت در حال انتشار است و با وجود اینکه بسیاری از افراد از ترس آن از خانه بیرون نمی‌آیند اما پرستاران و کادر درمان در صف اول مبارزه با این ویروس هستند و سلامت خود را در معرض خطر قرار داده‌اند.

پرستاران و پزشکان برای دفاع از مردم و سلامتی جامعه سلامتی خود را به خطر انداخته‌اند.

این روزها به همه توصیه شده که برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس مرتبا دست‌های خود را شسته و از ژل ضدعفونی کننده استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر درمان که بیشتر از این مواد ضدعفونی کننده که حاوی الکل است استفاده می‌کنند با مشکل دیگری به نام خشکی دست و ترک نیز رو به رو هستند که بسیار آزاردهنده است.

این امر باعث شد تا شرکت آرایشی بهداشتی ایرانی مای برای قدردانی از این تلاشگران عرصه سلامت کشور پک کرم مرطوب کننده رایگان هدیه دهد. برای هر پرستاری که در بیمارستان‌های کشور فعالیت دارند کرم مرطوب کننده مای به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

برند مای که برای شرکت آرین کیمیا تک است، برای کمک به ارتقای سلامت و ایجاد امید و انگیزه و برای قدردانی و حمایت از کادر درمان به هر پرستاری که تصویر کارت پرستاری خود را از طریق اینستاگرام مای دایرکت و آدرس خود را ارسال کند، یک پک کرم مرطوب کننده در نظر خواهد گرفت.

شنوایی مدیر بازاریابی دیجیتال مای اعلام کرد: «این اقدام با استقبال زیادی از سوی سلبریتی‌ها و افرد معروف روبه رو شده به صورتی که آنها نیز حمایت کرده و اطلاع رسانی کرده‌اند.»

در شرایطی که همه در نگرانی هستند و از ناامیدی صحبت می‌کنند، هستند شرکت‌ها و برندهایی که هنوز به ارتقا سلامت و ایجاد امید اهمیت داده و در این راه پیش قدم هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک شرکت مای کادر درمان پرستاران رپو کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از اجرای طرح نور در قزوین

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، فرمانده نیروی انتظامی استان در دیدار  جمعی از ایثارگران ، جانبازان و خانواده معظم شهدا در راستای حمایت از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) گفت : قدردانی شما از نیروی انتظامی، مسئولیت ما را بیشتر می‌کند چرا که شما نور چشم ما و دلسوز این انقلاب و نظام هستید.

به گفته  سرادر ابراهیمی؛ در طرح نور برخوردهای ما قاطع و قانونی و به موقع و مستمر خواهد بود.

وی افزود: در مقابله با هنجارشکنان عفاف و حجاب ورود پیدا کرده ایم و همه سازمان ها باید پای کار بیایند  تا این طرح به ثمر بنشیند و به فرمان مقام معظم انقلاب نباید بگذاریم دشمنان سو استفاده کنند. 

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: اگر امروز در مقابل این فریضه واجب کم توجهی کنیم باید پاسخگو باشیم و این موضوع به  جد در دستور کار ما قرار گرفته است . 

سردار ابراهیمی تاکید کرد: باید بنیان خانواده ها را تقویت کنیم خیلی اوقات خانواده ها غافل هستند و از جوانان خود اطلاعی ندارند . 

وی با تبریک و تشکر از نیروهای مسلح در اجرای وعده صادق افزود:  سیلی محکمی بود بر دهان اسرائیل و حامیان آنها که به کنسولگری ما تعرض کردند و اجازه نخواهیم داد که چشم داشتی به این خاک داشته باشند .

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در دنیا جز چند کشور برتر از لحاظ تجهیزات هستیم و آنها می‌دانند که اگر خطایی بکنند به شدت با آنها برخورد خواهد شد .

سرادر ابراهیمی در ادامه گفت: مباحث سرقت، برخورد با اراذل و اوباش، اتباع بیگانه و مقابله با معتادین متجاهر در کنار این طرح همچنان پیگیری می شود .

 

 

دیگر خبرها

  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر
  • حمایت از اجرای طرح نور در قزوین
  • ۵۶ درصد زایمان‌ها در کشور سزارین هستند / بدرفتاری کادر درمان ترس از زایمان طبیعی را دوچندان می‌کند
  • مراکز بهداشت و درمان باید ۳۶۵ روزه خدمت کنند
  • مهاجرت کادر درمان می‌تواند آسیب جدی برای نظام سلامت باشد
  • نجات جان بیمار با اقدام به موقع کادر درمان بیمارستان امام رضا (ع)