Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار چگنی با اشاره به قطعی راه 15 روستا و خسارت به واحدهای مسکونی گفت: در صورت تداوم بارش‌ها بدون شک در شهرستان شاهد مشکلات فراوانی خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قدرت الله ترابی نژاد در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک، با اشاره به قطع راه ارتباطی بیش از ۱۵روستا بر اثر وقوع سیلاب اظهار داشت: راه ارتباطی ویسیان به سمت دوره که یک راه استراتژی است نیز دچار مشکل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده شده از ورود آب به شهر دوره و ویسیان جلوگیری کردیم افزود: آب، برق و‌ گاز هیچ‌کدام از شهرها قطع نشده است ولی در برخی روستاها مانند حیات الغیب شاهد قطع آب آشامیدنی هستیم.

فرماندار چگنی تصریح کرد: با توجه به تغییر مسیر رودخانه به سمت روستای غلامان ویسیان، دستور تخلیه روستا را دادیم زیرا در صورت طغیان رودخانه یک تهدید جدی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بر اثر بارش‌ها به برخی واحد‌های مسکونی خسارت وارد شده است گفت: درصورت تداوم بارش‌ها بدون شک در شهرستان شاهد مشکلات فراوانی خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش شدید باران باعث جاری شدن سیلاب و روان آب در روستای صالح اباد شهرستان نطنز شد و خساراتی به باغات، معابر راه‌های ارتباطی و شبکه آب آشامیدنی این روستا زد.
منصور شیشه فروش افزود: عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند و مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و برق برای ایمن سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌ها اقدام کنند.


وی ادامه داد: همچنین به علت شدت بارش‌ها آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز- کاشان و نیز برخی ازمحور‌های جاده‌ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شد که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امداد رسانی مستقر هستند.
بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.
انتظار می‌رود شدت بارش‌ها در نیمه غربی و شمالی استان بیشتر باشد.
در ادامه ببینید تصاویری از جاری شدن سیل در روستای کهیاز در بخش زواره، روستای نهوج بخش مرکزی اردستان، روستای خرمدشت و چاه اسعد نایین و بارش تگرگ در جاده ظفرقند به نایین و گردنه ملااحمد نایین:

دیگر خبرها

  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • فیلمی از وقوع سیلاب بر اثر بارش باران در روستای نایه
  • بارش‌های فراوان در اردیبهشت؛ احتمال سیلاب در این مناطق
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است / احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است | احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد