Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ قدرت حسنی، سرپرست پلیس راه استان قزوین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با آغاز بارش برف که از شب گذشته سطح تمامی راه‌های ارتباطی استان را فرا گرفته، ساعت ۹ صبح امروز شاهد وقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای در لاین شمالی آزادراه قزوین - زنجان بودیم که برخورد حدود ۳۰ تا ۴۰ دستگاه وسیله نقلیه با هم، ترافیک سنگینی را در این مسیر ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تنها پنج تا ۶ دستگاه خودرو سواری در این حادثه بوده و مابقی کامیون، کامیونت و تریلی بودند، تصریح کرد: متاسفانه تا زمان ارسال این خبر، حادثه با یک فوتی و ۱۰ مجروح همراه بوده و به علت پدیده کولاک، لاین شمالی برای تردد خودروها از سوی پلیس راه مسدود اعلام شده است.

به گفته وی، علت این حادثه به علت تعداد خودروهای تصادفی و کولاک شدید، از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

سرهنگ حسنی یادآور شد: از رانندگانی که قصد عبور از این آزادراه را دارند درخواست می شود تا اطلاع بعدی از مسیر قدیم استفاده کرده و در طول سفر نیز از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

وی اضافه کرد: اطلاعات و جزییات بیشتر این حادثه در ساعت‌های آینده از سوی پلیس راه اعلام خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا پلیس راه پلیس راه استان ترافیک خودرو وسیله نقلیه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات

تین نیوز

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخورد رخ به رخ دو سواری سمند در محور قاین دو فوتی و پنج مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ رضایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز ظهر در کیلومتر یک جاده کمربندی قاین بر اثر برخورد ۲ سواری سمند، ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

وی افزود: ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی اذعان داشت: طبق مشاهده مأموران یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده در کمربندی قاین در شرایط بارانی و لغزندگی به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کردند.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • گردنه تته کردستان همچنان درگیر برف و کولاک
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین
  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • دستگیری اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان
  • اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان دستگیر شدند