Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@11:51:39 GMT

کنسلی تورها در خراسان رضوی مشمول جریمه نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۰۷۲۵

کنسلی تورها در خراسان رضوی مشمول جریمه نمی‌شود

یوسف بیدخوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط موجود در کشور و شیوع بیماری کرونا در چند استان کشور، شاهد افزایش درخواستها و مراجعات مردم برای کنسل کردن تورهای سفر و گردشگری در استان به مقاصد مختلف هستیم.

وی با اشاره به بخشنامه صادره از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: به منظور رعایت حقوق متقابل مردم، فعالان و تاسیسات گردشگری در چارچوب بند یک ماده ۱۳ تصویب‌نامه حقوق شهروندی، مفاد قرارداد گشتهای داخلی و خروجی و ماده ۱۲ شیوه نامه اجرایی ذخیره اتاق و ابطال آن در واحدهای اقامتی، چنانچه از تاریخ اول اسفند ماه سال جاری تا اطلاع ثانوی گردشگری درخواست انصراف از سفر کند تمامی تاسیسات گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بدون هیچ گونه جریمه‌ای نسبت به استرداد وجوه دریافتی از گردشگران اقدام می‌ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گفت: بر اساس این دستورالعمل، هزینه‌های مربوط به کنسلی بلیت سفر، تابع قوانین و مقررات ابلاغی از سوی دستگاه ذیربط (وزارت راه و شهرسازی) است.

بیدخوری افزود: همچنین با توجه به شرایط خاص روزهای اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا، دستورالعمل پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا در تاسیسات گردشگری از سوی سازمان مرکزی اعلام شده است.

هم اکنون ۳۳۰ دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در استان خراسان رضوی فعالیت دارند که بیش از ۶۰ درصد آنها در مشهد دایر است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا حقوق خراسان رضوی گردشگری و صنایع دستی مشهد وزارت راه و شهرسازی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل سازمان لیگ درخصوص بیانیه نویسی

سازمان لیگ فوتبال ایران دستور العمل جدیدی را به تمامی باشگاه های فوتبال در خصوص انتشار بیانیه و مصاحبه های غیرفنی ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، بر اساس تصمیمات متخذه فدراسیون فوتبال و مصوبات هیئت رئیسه سازمان لیگ با توجه به حساسیت مسابقات لیگ‌های کشوری و به منظور جلوگیری از حاشیه‌های غیر متعارف و ایجاد آرامش در جهت ارتقا سلامت و نشاط در جامعه در خصوص انتشار و صدور اعلامیه / اطلاعیه / بیانیه مصاحبه غیر فنی و خارج از حوزه مسئولیت، اظهارات در کنفرانس مطبوعاتی، توسط مربیان، کادر فنی و اداری مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره باشگاه، علیه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیئت‌های فوتبال، باشگاه‌ها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها تصمیمات ذیل اتخاذ و از تاریخ صدور ابلاغیه اجرا می‌گردد:

لیگ دسته سوم / لیگ دسته دوم فوتبال و فوتبال ساحلی و لیگ برتر بانوان

سرمربی / کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۲۰۰ میلیون تومان جریمه

۲- برای بار دوم ۳۰۰ میلیون تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۴۰۰ میلیون تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و… و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل است.

لیگ دسته اول سرمربی / کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۵۰۰ میلیون تومان جریمه

۲- برای بار دوم یک میلیارد تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۵/۱ میلیارد تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و… و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

لیگ برتر سرمربی / کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۲ میلیارد تومان جریمه

۲- برای بار دوم ۳ میلیارد تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۴ میلیارد تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و… و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

ضمناً علاوه بر جرایم مالی ذکر شده با توجه به مسئولیت مدیران عامل باشگاه‌ها هرگونه تخطی از این دستورالعمل موارد به کمیته‌های قضائی فدراسیون جهت تصمیمات انضباطی شدیدتر" غیر مالی" ارجاع می‌گردد.

منبع: سایت سازمان لیگ

دیگر خبرها

  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • همه چیز درباره استرداد و کنسلی بلیط هواپیما
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام
  • دستورالعمل سازمان لیگ درخصوص بیانیه نویسی
  • بسته کنسلی رایگان فلای‌تودی برای بلیط‌های هواپیما
  • میراث‌ فرهنگی خراسان شمالی ۳۸۷ میلیارد ریال اعتبار ملی جذب کرد
  • جذب ۳۸۷ میلیارد ریال از اعتبارات ملی برای میراث‌فرهنگی خراسان شمالی
  • برگزاری دوره‌های توانمندسازی مشاغل گردشگری در مشهد
  • هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی و گردشگری ناشنوایان به میزبانی سبزوار