Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@21:17:38 GMT

برگزاری مراسم در اماکن عمومی استان گیلان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۰۷۵۷

برگزاری مراسم در اماکن عمومی استان گیلان ممنوع شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید مهدی نجفی پور پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم مراقبت، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس فعالیت اماکن ورزشی، قهوه خانه‌ها، برگزاری همایش‌ها و برپایی عروسی در تالارها و موارد مشابه در استان گیلان ممنوع شد.

سرهنگ نجفی پور با بیان اینکه ممنوعیت فعالیت اماکن عمومی برای حفظ سلامت و تأمین امنیت روانی شهروندان است، افزود: آغاز فعالیت این اماکن در گیلان متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر خورد قانونی با متخلفان، تصریح کرد: در این راستا هنجارشکنان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی خواهند شد.

کد خبر 4863819

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا استان گیلان رشت انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین سیلاب شیراز بارش باران بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهشت زهرا پذیرای شهروندان در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، روابط عمومی سازمان بهشت زهرا اعلام کرد در‌های اصلی این آرامستان در شب‌های قدر (۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان) برای حضور زائران در گلزار مطهر شهدا یا در کنار مزار درگذشتگان در قطعات عمومی باز است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران هم گفت: آتش‌نشانان ۱۳۸ ایستگاه آتش‌نشانی در شب‌های قدر به‌منظور کمک به ایمنی محل‌های برگزاری مراسم در محدوده عملیاتی خود به‌ویژه اماکن مهم مانند مساجد، حسینیه‌ها، شبستان‌ها، بقاع متبرکه و اماکن دیگر مستقر می‌شوند.

قدرت‌الله محمدی به شهروندان توصیه کرد در این شب‌ها همه در‌های ورود و خروجی مکان‌های مذهبی را باز بگذارند و افراد سالخورده و کودکان در نزدیک‌ترین محل تا در‌های خروجی اسکان داده شوند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴ گونه حیوان تاکسیدرمی از یک منزل مسکونی در گیلان
  • تردد کامیون و انجام فعالیت های عمرانی و حفاری در شب های قدر ممنوع است
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر ممنوع است
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شبهای قدر ممنوع است
  • کشف ۲۴ گونه حیوان تاکسیدرمی شده از یک منزل مسکونی در رشت
  • بهشت زهرا پذیرای شهروندان در شب‌های قدر
  • استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر
  • تردد کامیون و تریلی در جاده‌های اصلی استان ممنوع
  • فعالیت های دریایی در مازندران ممنوع شد
  • فعالیت دریایی در خزر ممنوع شد