Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سید امیر سامع معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به بارش‌های اخیر در قم از آمادگی شهرداری برای مقابله با سیلاب خبر داد وگفت: اقدامات پیشگیری جهت جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر در همه مناطق انجام‌شده است.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم اعتبار هزینه شده در اجرای ۸۰ پروژه‌ها در مناطق را بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اقدامات لازم جهت اصلاح رودخانه به‌ویژه نزدیک حرم مطهر حضرت معصومه (س) و زیر صحن امام جواد (ع) نیز انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامع از اجرای ۸۰ پروژه در مناطق هشت‌گانه شهرداری خبر داد وگفت: با توجه به تغییر اقلیم بازنگری طرح آب‌گرفتگی شهر در دستور کار شهرداری قرارگرفته و مشاوران به‌صورت جامع شهر را مورد پایش قرار داده‌اند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم خرید ۷ میلیارد تومان ماشین‌آلات جهت رفع آب‌گرفتگی معابر را یکی از اقدامات انجام‌شده در این حوزه عنوان ویادآورشد: اقدامات لازم جهت مدیریت بحران در همه مناطق انجام‌شده و شهرداری در شرایط بحرانی آماده ارائه خدمات لازم به شهروندان است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قم طرح آبگرفتگی تغییر اقلیم انجام شده آب گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی شیراز به صورت دائم رصد می‌شود

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز در بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی گفت: خدمت‌رسانی به میهمانان عزیز نوروزی به صورت دائمی رصد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز، روح‌الله خوشبخت در بازدید از محل‌های اسکان میهمانان نوروزی اظهار کرد: خدا را شاکریم در این بهار زیبا که به یمن ماه مبارک رمضان سرشار از نعمت و برکت بود، توفیق خدمتگزاری به هم‌میهنان و زائران سومین حرم اهل بیت (ع) را داشتیم و در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که خدمت‌رسانی بدون هیچ‌وقفه و مشکلی ادامه داشته باشد.

وی افزود: تمام کارکنان ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز در محل‌های اسکان که شامل پنج کمپ و ۱۹ سالن ورزشی است با جدیت حضور دارند و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا سفری ایمن و خاطره‌انگیز برای میهمانان شیراز رقم بخورد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: در روزهای بارانی تلاش شد اسکان میهمانان نوروزی بدون هیچ خللی انجام شود و به فضل خدا هیچ مسافری در باران نماند و مسافرین نوروزی در محل‌های اسکان استقرار پیدا کردند.

خوشبخت ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری بر تلاش‌های این عزیزان نظارت دارد و می‌کوشیم با همکاری یکدیگر نقاط ضعف را به حداقل برسانیم و نقاط قوت را پر رنگ‌تر کنیم.

کد خبر 739977

دیگر خبرها

  • قم امروز با چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است
  • اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به از بین رفتن انگیزه‌ها شود
  • خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی شیراز به صورت دائم رصد می‌شود
  • پیوست فرهنگی بوستان‌ها تدوین شود
  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • خدمات عدالت محور شهرداری در مناطق مختلف شهر قم قابل تحسین است
  • طرح‌های شهری با دید کارشناسی اجرا شوند
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • آب‌گرفتگی شدید در شهرک دانش قزوین + فیلم و عکس