Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان خبر از تخصیص ۶۰ لیتری سهمیه بنزین نوروزی داد.

ماجرا از آن قرار است که چندی پیش وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیشنهاد تخصیص ۱۲۰ لیتر بنزین سفر ویژه ایام نوروز را به هیئت دولت ارائه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همین موضوع بار‌ها از جانب خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از بیژن زنگنه وزیر نفت پیگیری شد که وی در هر بار پیگیری از عدم تصمیم گیری در این امر خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: هنوز در مورد سهمیه بنزین نوروز تصمیمی گرفته نشده است/دلیل نوسانات قیمت نفت، ویروس کروناست

در آخرین پیگیری ها، صبح امروز شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص خبری مبنی بر تصویب واریز ۶۰ لیتر سهمیه بنزین نوروز گفت: تا کنون به ما ابلاغیه مبنی بر سهمیه بنزین نوروزی اعلام نشده است.

حال این سوال مطرح می شود که چه کسی تصمیم نهایی برای تخصیص و واریز سهمیه بنزین نوروزی به کارت های سوخت را خواهد گرفت؟

به طور مشخص دو مرجع می‌توانند در این موضوع تصمیم گیرنده باشند،کمیسیون تلفیق  مجلس شورای اسلامی  بعد از مشخص کردن منابع بودجه ای برای این طرح، این موضوع  را در کمیسیون به رای می‌گذارد.

پس از تایید کمیسیون تلفیق، طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی هم به رای گذاشته می‌شود. این طرح پس از تصویب به  قوه مجریه برای اجرا ابلاغ می‌شود.

در نهایت وزارت نفت با ابلاغیه دولت، سهمیه تعیین شده برای نوروز را به معاونت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران سهمیه مشخص شده را به کارت‌های سوخت واریز خواهد کرد.

البته قوه مجریه نیز می‌تواند با طرح این موضوع (سهمیه بنزین نوروزی) در هیئت وزیران و تصویب آن مراتب اجرا را به وزارت نفت ابلاغ کند.

طبق اطلاعات بدست آمده از منابع آگاه وزارت نفت و وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دولت مخالف تخصیص سهمیه نوروزی با نرخ لیتری یک هزار و ۵۰۰ تومان در ایام عید است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین سهمیه بنزین نوروز باشگاه خبرنگاران جوان سهمیه بنزین نوروزی سهمیه بنزین نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد طارمی با باشگاه پورتو در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مدیران اینتر از مدت‌ها قبل مذاکرات با این بازیکن را آغاز کرده بودند و گفته شده بود که پیش قراردادی را هم با او به امضا رسانده‌اند.

توافق اینتر با این ستاره ایرانی باعث شده بود که شرایط برای او در پورتو دشوار شود و شاید به همین دلیل بود که مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند انجام تست‌های پزشکی را کمی به تاخیر بیندازند، هرچند که این تصمیم هم در شرایط او تاثیر خاصی نداشت.

اینتر شب گذشته موفق شد با غلبه برابر میلان برای بیستمین بار جام قهرمانی رقابت‌های سری ایتالیا را از آن خود کند و آسیلیو پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش در گفتگو با خبرنگاران از نهایی شدن انتقال طارمی به این باشگاه خبر داد.

مدیر اینتر در پاسخ به سوالی درباره خریدهای این باشگاه در فصل آینده گفت:« ما دو قرارداد برای فصل آینده را تقریبا نهایی کردیم. یکی از آنها مهدی طارمی است که به عنوان بازیکن آزاد از پورتو به این باشگاه خواهد پیوست و دیگری هم پیتر زلینسکی است که قرار است از ناپولی به جمع ما ملحق شود.»

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی و خبرنگار نزدیک به باشگاه اینتر و همچنین فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، از چند ماه قبل خبر داده بودند که این دو بازیکن قرار است در فصل آینده پیراهن اینتر را به تن کنند و تحت هدایت سیمون اینزاگی به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد