Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@03:33:28 GMT

مجالس عروسی و جشن تولد تالارها تا اطلاع ثانی لغو شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۰۸۴۳

مجالس عروسی و جشن تولد تالارها تا اطلاع ثانی لغو شد

رئیس اتحادیه تالار و رستوران‌داران زنجان گفت: برگزاری همه مجالس عروسی و جشن تولد تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

محمد بازرگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، همه مجالس عروسی و جشن تولد تالارهای زنجان لغو شده است.

رئیس اتحادیه تالار و رستوران‌داران زنجان گفت: همچنین به رستوران‌ها نیز گفته شده است که از تجمعات و برگزاری مهمانی در آنها خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مدیران تالارها برای فسخ قرارداد مجاز به دریافت هیچ وجهی نیستند، اضافه کرد: تالارداران موظف هستند کل مبلغ بیعانه‌ای که برای رزرو دریافت کرده‌اند را بازگردانند.

بازرگان با بیان اینکه تالارهای پذیرایی با رعایت نکات بهداشتی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند، گفت: امیدواریم به زودی شاهد فروکش کردن این بیماری باشیم.

رئیس اتحادیه تالار و رستوران‌داران زنجان همچنین در ارتباط با موضوع اعلام شده در زمینه فعالیت 500 قهوه‌خانه و قلیان سرای غیرمجاز در زنجان گفت: این موضوع صحت ندارد و اتحادیه اصلا این تعداد عضو ندارد که 500 واحد غیرمجاز هم داشته باشد.

وی تصریح کرد: آمار قهوه خانه و قلیان‌سراهای غیرمجاز شاید حدود 10 یا 15 مورد باشد و شامل آنهایی است که یا در زیرزمین بوده و یا در حال اخذ مجوز هستند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: عروسی زنجان جشن تولد بازرگان اتحادیه قلیان سراهای غیرمجاز تالارهای پذیرایی شیوع کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی دولت گفت: ۴۰۰ نفر از مهندسین ما در حوزه سدسازی در سریلانکا فعالیت می‌کنند و یک سد پیشرفته به لحاظ مختصات مهندسی ساخته شده است که اثرات خوبی در سریلانکا داشته است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سپهر خلجی رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت، در جمع خبرنگاران گفت: به همت 400 نفر از مهندسین ما در حوزه سدسازی که در سریلانکا  فعالیت می‌کنند، یک سد پیشرفته به لحاظ مختصات مهندسی ساخته شده است و اثرات خوبی در سریلانکا داشته است.

وی افزود: ایران در شرایطی است که  تلاش می‌کنند نشان دهند این کشور تحریم است اما ما می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان یکی از افتخارات مهندسی را آنجا اداره کنیم و نمونه‌ای می‌شود از توان صنعت فنی و مهندسی ما که می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند.

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی دولت گفت: قبل از انقلاب عمده این کارها را در واقع کارشناسان خارجی در داخل کشور ما انجام می‌دادند. ما در حوزه‌های دیگر راه سازی، پل‌سازی، مسیرهای ریلی توانمندی‌های بالایی داریم که همین‌ها نمونه‌ای است تا بتوانند در سایر کشورها که نیاز دارند خدمات بدهند.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • فیلم| تنور رئیس اتحادیه نانوایان مشهد سرد شد!
  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • گزارشی از تولد رادیو در ایران؛ از هیاهوی مردم در میدان توپخانه تا نخستین آوازخوانان
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • تأکید رئیسی بر نقش مؤثر مجالس ایران و پاکستان در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین
  • تأکید رئیسی بر نقش مجالس ایران و پاکستان در ارتقای روابط
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است