Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عبدالمجید خشنود» معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آزمایش منفی دانشجوی مشکوک به کرونا این دانشگاه گفت: طبق آخرین آزمایشی که از این شخص گرفته شد در شب گذشته اعلام شده که آزمایش او منفی بوده است و امروز نیز در حال ترخیص است و حدود دو ساعت دیگر مرخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: جزئیات ابتلا یا عدم ابتلا و جواب آزمایش این شخص را وزارت بهداشت یا بیمارستان باید اعلام کند. ما آزمایش این شخص را دیدیم و خبر منفی آزمایش او را قطعی می‌دانیم.

خشنود ادامه داد: با درصد بالا می‌توانم بگویم که کلاس‌های حضوری ما برگزار نخواهد شد زیرا اکثر دانشجویان ما به شهرستان‌های خود رفته‌اند و در این زمینه معاونت آموزشی باید رسما اعلام کند البته همکاران ما در انتظار تصمیمات دولت و وزارت علوم هستند و امیدواریم این تصمیم گرفته شود که کلاس حضوری نداشته باشیم.

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه خواجه نصیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد

به گزارش جام جم آنلاین البرز، خواجه وند گفت: باتوجه به موضوعات مرتبط با حوزه برق در استان البرز، با هدف رضایتمندی مشترکین و مردم استان، نصب انشعابات مشترکین نخستین اولویت در برنامه‌های کاری این شرکت می‌باشد. اولویت دوم، بهبود وضعیت روشنایی معابر استان می‌باشد که استفاده از ظرفیت پیمانکاران کشوری در دستور کار قرارگرفته است.
ایشان در ادامه افزودند:با توجه به نزدیک شدن زمان اوج بار سال ۱۴۰۲ در روز‌های گرم سال، برنامه ریزی‌های مدونی در حال انجام می‌باشد تا ان‌شاءالله بتوانیم عبور موفقی از پیک بار سال ۱۴۰۳ داشته باشیم.
دکتر خواجه وند در پایان موضوعات پیرامونی مانند توسعه مباحث انرژی‌های‌نو را نیز از برنامه‌های در دستور کار این شرکت بیان کردند.

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • این مرد با چنگ و دندان شغلش را حفظ کرده است | در کوچه درختی چه می گذرد؟
  • وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!