Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اولین محموله بسیج سازندگی استان به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی پیرجاهد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین محموله کمک‌های مردمی به همت بسیج سازندگی استان اردبیل به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این محموله شامل کمک‌های غیرنقدی مردم نوع‌دوست استان اردبیل بود که در قالب یک دستگاه تریلی راهی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان شد.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با قدردانی از مشارکت مردم استان و مؤسسه خیریه مرحوم حاج نباتی اردبیل، ادامه داد:در تمام بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه بسیج سازندگی با مشارکت مردم نوع‌دوست استان در کنار هموطنان بوده است.

پیرجاهد بیان کرد: در سیل استان سیستان و بلوچستان مأموریت بسیج سازندگی استان اردبیل جمع‌آوری کمک‌های مردمی بود که این امر با مشارکت مردم استان اردبیل انجام شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۲۲

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل سیستان و بلوچستان بلوچستان بسیج سیل بسیج سازندگی فارس اردبیل سیستان و بلوچستان مناطق سیل زده استان اردبیل بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد برای کمک به مناطق سیل زده کنارک استان سیستان و بلوچستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی در مراسم بدرقه کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از سرعت عمل بالا در تجهیز و آماده‌سازی تیم عملیاتی برای اعزام به این استان گفت: با توجه به بازدید وزیر کشور و فراخوان کمک از استان‌های دیگر، یک تیم عملیاتی در مشهد با همکاری سازمان عمران، آتش‌نشانی و مدیریت پسماند از روز گذشته برای این موضوع تجهیز شد.

یعقوبی خاطرنشان کرد: در پی بارش باران‌های سیل‌آسا و وقوع سیلی که در برخی از شهرهای سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد، با وجود فروکش کردن آب، آثار آن از جمله خاک و گل و لای در معابر شهری رسوب کرده است و تیم عملیاتی مشهد همراه با تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز برای کمک‌رسانی به کنارک سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه در سیل قبلی همین منطقه نیز تیم اعزامی مشهد به صورت شبانه‌روزی فعالیت داشتند، افزود: در سفری که سال گذشته به این منطقه داشتیم، مردم از زحمات بی‌دریغ و شبانه‌روزی همکاران ما که عمدتا از آتش‌نشانی و مدیریت پسماند بودند، تشکر می‌کردند.

به گزارش تسنیم؛ تیم عملیاتی مشهد با 11 دستگاه ماشین‌آلات مورد نیاز شامل تانکر لجن‌کش، تانکر فشار قوی، بنز کمپرسی، لودر و ... به همراه 20 نیرو توسط سازمان مدیریت پسماند، سازمان عمران و سازمان آتش‌نشانی به مناطق سیل زده کنارک سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک