Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:59:19 GMT

پیش‌بینی وزش باد و گرد و غبار در استان کرمان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۱۰۴۸

پیش‌بینی وزش باد و گرد و غبار در استان کرمان

مریم سلاجقه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گرد و خاک موجب کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمان به استان‌های همجوار خواهد شد.

وی تصریح کرد: وقوع توفان شن و خاک درشمال، غرب و شرق استان به خصوص در انار،ریگان و فهرج به دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان بیان داشت: وزش باد نسبتاشدید در مناطق شرق و جنوب شرقی تا صبح جمعه (۹ اسفند) تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سلاجقه تصریح کرد: همچنین بعدازظهر چهارشنبه( ۷ اسفند) در پاره‌ای مناطق شمال و غرب، به ویژه ارتفاعات این مناطق بارش‌های پراکنده و رگباری باران دور از انتظار نیست.

وی خاطرنشان کرد: از امشب و صبح پنجشنبه دمای هوا به طور نسبی در استان کاهش می یابد و روز جمعه جوی آرام و پایدار در استان پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها کرمان توفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان توفان کرمان توفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمعه در کرمان نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی خراسان جنوبی یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد انتظار می‌رود شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و دوشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است. طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گردوخاک رخ می‌دهد. پنجشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد
  • هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • کاهش دمای هوا در استان
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • پیش بینی بارش‌های سیل آسا در ۲۱ استان/ هشدار زرد صادر شد
  • آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست