Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس گفت: در ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان تقریبا برای اقامت ۹۲ هزار مسافر در هر شبانه روز ظرفیت تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» امروز (چهارشنبه 7 اسفند) در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان اظهار کرد: آغاز سال 98 همراه با سیل بود و دستگاه های اجرایی نتوانستند برنامه های نوروزی خود را در نوروز ۹۸ ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان ادامه داد: با توجه به وقوع سیل در نوروز سال گذشته مردم انتظار دارند در نوروز سال 99 دستگاه های اجرایی برنامه های متنوعی را اجرا کنند.

 

حق شناس متذکر شد: همه دستگاه های اجرایی در بخش های مختلف به ویژه دستگاه های فرهنگی در ستاد اجرایی خدمات سفر باید مقدمات برنامه های نوروز را تدارک ببیند.

 

وی افزود: در ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان تقریبا برای اقامت 92 هزار مسافر در هر شبانه روز ظرفیت تدارک دیده شده و باید از نظر مایحتاج عمومی اسکان این تعداد مسافر برنامه ریزی خوبی صورت گیرد.

 

استاندار گلستان یادآور شد: علاوه بر نیاز استان باید برای مسافران مایحتاجی مثل مرغ، میوه و گوشت تدارک دیده شود و در کنار این موضوعات باید به بحث بوم گردی ها و بهره گیری از این ظرفیت ها توجه شود.

 

حق شناس به ظرفیت پذیرش 100 واحد بومگردی در استان گلستان اشاره کرد و گفت: نوروزگاه ها را در شهرها و روستاهای استان برگزار خواهیم کرد تا مسافران و مردم با خاطره خوش نوروز سال 99 را سپری کنند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: ظرفیت اقامت هادی حق شناس ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان حق شناس استاندار گلستان ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش قدس آنلاین، جعفر میعادفر در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی که صبح امروز با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در طرح سلامت نوروزی ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور فعالیت داشت. همچنین دو پایگاه بال ثابت و پایگاه دریایی در ایام نوروز نیز فعال بود و در این ایام حدودا یک میلیون تماس از سوی مردم دریافت و ۲۹۶ هزار ماموریت انجام شد.

میعادفر با اشاره به حوادث ترافیکی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: در این ایام ۵۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت ترافیکی انجام و حدودا ۴۳ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس سازمان اورژانس کشور از کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: همچنین اورژانس هوایی نیز ۱۹۳ سوت پرواز داشت که نسبت به سال گذشته افرایش چشمگیری دارد.

به گفته وی در طرح سلامت نوروزی ۲۶ هزار نیروی انسانی در حوزه اورژانس و فوریت های پزشکی خدمت کردند و از خود کارنامه درخشان و درخور تقدیری برجای گذاشتند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند