Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، بنا بر اعلام سازمان نظام پزشکی کشور، این سازمان لیست بیمارستان‌های استان سمنان که برای قرنطینه و ایزولاسیون بیماران مبتلا به کرونا یا افراد مشکوک، در سراسر کشور مشخص شده است را اعلام کرد.  

سازمان مذکور تأکید دارد که هرگونه دخل و تصرف از این لیست توسط خود سازمان اعلام خواهد شد؛ بنابراین اخبار را از رسانه‌های غیر معتبر یا افراد غیر کارشناس و مسئول در این حوزه دنبال نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لیست این بیمارستان‌ها به شرح ذیل است؛
 

کد خبر 487205 برچسب‌ها استان سمنان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سمنان كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!

به گزارش "ورزش سه"، طبق عادت هر ساله لیگ والیبال کره جنوبی، مسئولان فدراسیون این کشور اسامی بازیکنان آسیایی که تیم های کره ای مجاز به خرید آنها هستند را اعلام کرد که بازیکنان ایرانی بسیاری در آن حضور دارند.

سید محمد موسوی، محراب  ملکی، طیب عینی، محمد بربست، امیرحسن فرهادی، امیرحسین ساداتی، علیرضا ابلوچ، علی طبری، عارف مرادی، محمد علی فلاح، علی حق پرست، محمد صادقی، فرهاد سال افزون، شهروز همایونفر منش، سعید رنجبر،سهیل کمال آبادی و علی فضلی هفده بازیکن ایرانی هستند که مسئولان والیبال کره جنوبی به همراه تعدادی دیگر از بازیکنان کشور های آسیایی آن‌ها را در لیست خرید باشگاه های کره ای گذاشته اند.

مراسم درفت یا خرید این بازیکنان اردبیهشت اول تا سوم ماه می در هنگ کنگ برگزار خواهد شد که با توجه به مصافت طولانی بعید است بازیکنان ایرانی همه در آن حضور یابند.

لازم به ذکر است در بخش زنان هم مهسا صابری و مائده برهانی می توانند در بخش زنان شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • حبس بیت‌المال و توزیع با تأخیر آن، از زمان خلیفه دوم شروع شد/مقابله امام علی با ویژه‌دانی در بیت‌المال
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • فهرست نهایی گروه‌های منتخب جشنواره آئین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام شد
  • سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • تدوین پرونده هشت روستا از کشور برای ارسال به سازمان جهانی گردشگری
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد