Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@15:42:41 GMT

قیمت آپارتمان در منطقه پاسداران +جدول

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۱۰۸۵

قیمت آپارتمان در منطقه پاسداران +جدول

با توجه به اینکه سامانه اطلاعات بازار املاک ایران (وابسته به وزارت راه و شهرسازی) به روزرسانی نمی‌شود، قیمت‌های مسکن اعلام شده در جدول مربوط به آگهی‌های فروش است.

جهت اطلاع از قیمت مسکن و نرخ معاملات انجام شده انواع آپارتمان

روزانه به سرویس "قیمت مسکن" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن اجاره آپارتمان قیمت آپارتمان خرید خانه قیمت روز مسکن قیمت مسکن در تهران خرید و فروش مسکن قیمت آپارتمان در تهران قیمت مسکن تهران قیمت روز آپارتمان قیمت روز مسکن در تهران خرید خانه در تهران قیمت خانه قیمت روز خانه خرید و فروش آپارتمان خرید و فروش خانه لیست قیمت مسکن قیمت مسکن98 قیمت مسکن در سال98 قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران در سال 98 قیمت آپارتمان در سال 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ رهن بازار مسکن در تهران؛ رهن کامل در این منطقه با یک میلیارد

به گزارش قدس آنلاین، مسکن به عنوان مهمترین نیاز اولیه انسان، نقش مهمی در محافظت و امنیت وی دارد، که در همین راستای رهبر معظم انقلاب اسلامی (۱۰ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰) فرمودند: آمارهای اقتصادی دهه‌ی ۹۰ آمارهای اقتصاد کلان کشور حقّاً و انصافاً خرسند کننده نیست، آمار مربوط به تأمین ماشین‌آلات به هیچ وجه مطلوب نیست، یا مسکن و امثال اینها. اینها حقایقی است که اگر مسئولین می‌توانستند وضعیّت را در جهت این آمارها به شکل بهتری هدایت کنند، یقیناً وضع اقتصاد کشور امروز خیلی بهتر بود. خب، آثار این حقایق در زندگی مردم هم نمود پیدا کرده. اینکه درباره‌ی معیشت مردم اظهار نگرانی می‌کنیم، مربوط به همین چیزها است. عامل این مشکلات هم صرفاً تحریم نیست؛ البتّه تحریم بلاشک مؤثّر بوده امّا صرفاً تحریم نیست؛ بخش مهمّی ناشی از برخی تصمیم‌گیری‌های غلط یا کم‌کاری‌ها و امثال اینها است؛ می‌توانست این جور نباشد.»

رکود قیمت مسکن در سال گذشته (۱۴۰۲) یکی از؛ رکودی که حتی با افزایش نسبی در پایان سال، باز هم نسبت به سال‌های گذشته افت چشمگیری را تجربه کرده و به‌نظر می‌رسد امسال هم ادامه داشته باشد؛ زیرا براساس نظر کارشناسان این حوزه مولفه‌هایی که می‌تواند بازار مسکن را از حالت رکود خارج کند مانند عرضه، کاهش قیمت مصالح ساختمانی و ثبات قیمت ارز، رخ نداده است.

با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۵» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو قیمت رهن و اجاره مسکن در منطقه ۱۵ تهران را بررسی کنیم.

یک آپارتمان ۱۳۵ متری دو خوابه در منطقه ۱۵ محله ابوذر خیابان بهشتی با ۲۵۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۱۲ میلیون تومان قابل اجاره است که البته این واحد ۱۶ سال سن دارد.

همچنین برای رهن کامل یک آپارتمان ۱۰۰ متری دو خوابه، یک سال ساخت در منطقه ۱۵ محله ابوذر خیابان لارستان تهران، نیازمند یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه خواهید بود.

محله و خیابان (منطقه ۱۵) عمر ساختمان قیمت اجاره (تومان) قیمت رهن (تومان)
ابوذر. لارستان ۱۴۰۲ _ ۱٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ابوذر. وحدت ۱۳۸۸ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ابوذر. مسلم جنوبی ۱۳۸۸ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ابوذر. مسلم شمالی ۱۳۸۵ ۱۰٬۵۰۰٬۰۰۰ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ابوذر. بلوار علامه جنوبی ۱۳۹۰ _ ۱٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ابوذر. نبرد جنوبی نصر ۱۳۹۷ ۱۷٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ابوذر. ربذه جنوبی ۱۳۸۳ ۹٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ابوذر. پل پنجم ۱۳۸۵ ۵٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ابوذر. خیابان بهشتی ۱۳۸۲ ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • قیمت آپارتمان ۷۰متری در مشهد چقدر است؟ (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۶ تهران +جدول
  • نرخ رهن بازار مسکن در تهران؛ رهن کامل در این منطقه با یک میلیارد
  • قیمت رهن و اجاره مسکن در ابوذر +جدول
  • اتفاقی کم سابقه در بازار مسکن تهران؛ قهر مردم با آپارتمان های نوساز!
  • قیمت آپارتمان در منطقه ۱۵ تهران
  • قیمت‌های جدید خرید مسکن در شهر تهران/ مسکن در این منطقه ۴۰ میلیون تومان! + جدول
  • ریزش و رویش فایل‏‏‌های مسکن
  • قیمت‌های خرید مسکن در منطقه ۱۵ تهران
  • بازار مسکن پایتخت در اولین ماه سال/ فروشنده ها غیب شده اند