Web Analytics Made Easy - Statcounter

توجیهات باشگاه الزمالک مصر به خاطر عدم حضور در بازی دربی مقابل الاهلی پذیرفته نشد و این تیم بازنده اعلام شد.

طرفداری- ماجرای مشابه بازی پرسپولیس و سپاهان، این بار در دربی قاهره مصر تکرار شد. قرار بود بازی عقب افتاده از هفته چهارم لیگ مصر بین تیم‌های الاهلی و الزمالک با قضاوت ماسیکا داور اهل لیتوانی در قاهره برگزار شود اما به دلیل تاخیر تیم الزمالک پس از 30 دقیقه تیم داوری از عدم برگزاری بازی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای تیم الزمالک اعلام کرده بودند به دلیل ترافیک و همچنین نقص فنی اتوبوس نمی‌توانند در موعد مقرر وارد ورزشگاه شوند و تیم داوری به همراه بازیکنان الاهلی 30 دقیقه برای حضور آنها در زمین منتظر ماندند.

به گزارش تسنیم، توجیهات باشگاه الزمالک در خصوص عدم حضور در مسابقه حساس برابر الاهلی در لیگ فوتبال این کشور پذیرفته نشده و با این باشگاه به شدت برخورد خواهد شد. باشگاه الزمالک به تاریخ برگزاری مسابقه حساس این تیم برابر الاهلی اعتراض داشته و با توجه به عدم پذیرش این اعتراض قرار بود تیم جوانان الزمالک برای انجام این بازی راهی ورزشگاه شود اما اعلام شد به دلیل شرایط جوی و ترافیک در مسیر الزمالک نتوانسته به استادیوم برسد و تیم داوری بعد از 30 دقیقه انتظار ورزشگاه را ترک کرد.

اشرف صبحی وزیر ورزش مصر در این خصوص گفت:

توجیهات باشگاه الزمالک در این خصوص به هیچ وجه قابل پذیرش نیست چرا که اگر مشکلی وجود داشت اعضای تیم الاهلی، اعضای تیم داوری و حتی رسانه‌ها به استادیوم نمی‌رسند اما تنها غایب این بازی تیم الزمالک بود. به دنبال یافتن و مجازات عامل اصلی مسبب و مقصر این موضوع هستیم چرا که این اتفاق به وجهه فوتبال مصر در صحنه جهانی و بین‌المللی آسیب وارد کرد. باید مشخص بشود که عامل این افتضاح چه کسی است. 

در همین حال فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرد بدون توجه به دفاعیات باشگاه الزمالک این تیم براساس لوایح مسابقات عملا از بازی کناره‌گیری کرده و شرایط امنیتی همچنین عبور و مرور کاملا عادی بوده است. براین اساس علاوه بر اعلام نتیجه سه بر صفر طبق حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مصر 6 امتیاز هم از باشگاه الزمالک کسر خواهد شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه الزمالک فوتبال مصر تیم داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌تواند به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی بکند. این اتفاق خوش یمنی بود و باعث مسرت و شادابی هواداران سرخابی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  درباره واگذاری سرخابی‌ها و پیامد‌های این اتفاق اظهار کرد: اتفاق خوش یمنی بود و باعث مسرت و شادابی هواداران سرخابی شد و این را به فال نیک می‌گیریم. امیدوارم مشکلات مالی و جاری باشگاه‌ها برطرف شود و ساختار باشگاه‌ها در حالت مناسبی قرار بگیرد. این اتفاق می‌تواند به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی بکند.

او ادامه داد: کار به نحوی پیش خواهد رفت که با برنامه‌ریزی، از اتلاف هزینه‌ها جلوگیری خواهد شد. امیدوارم سرخابی‌ها بتوانند به دو باشگاه تبدیل شوند و رشته‌های ورزشی مختلفی را بتوانند پوشش دهند و در ورزش بانوان و رشته‌های دیگر دستی بر آتش داشته باشیم و نسبت به الان شرایط فراگیرتری را شکل دهیم و یک باشگاه به تمام معنا و حرفه‌ای را رقم بزنیم تا مردم از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

مومنی در پاسخ به این سوال که باتوجه واگذاری استقلال و پرسپولیس آینده سرخابی‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: آینده دو باشگاه منوط به این است که در برنامه‌ریزی‌ها بتوانیم خوب عمل کنیم و اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای مسائل فرهنگی، زیربربنایی و اجتماعی طرح و عملیاتی کنیم.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ما می‌توانیم از ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و این در ابعاد مختلف می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند و توسعه ورزش را در همه ابعاد شکل دهد. برنامه‌ریزی و کار‌های فرهنگی که وزارت ورزش و جوانان انجام می‌دهد، توانسته شرایط موفقیت‌آمیزی را صورت دهد و تلاش شده است افراد مختلفی را دور هم جمع کنند و این باعث می‌شود ورزش ما سود ببرد و در آینده اتفاقات خوبی را رقم بزند.

دیگر خبرها

  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند