Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از احتمال تعطیلی مدارس همدان طی هفته آینده خبر داد و گفت: موردی به نام تست کرونا در درب منازل نداریم.

محمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: احتمال دارد مدارس همدان در هفته آینده نیز تعطیل شود و این فردا در جلسه هیات رئیسه مجلس مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تاکنون در استان همدان یک مورد فوتی در اثر ابتلا به بیماری کرونا داشته‌ایم گفت: سه مورد مشکوک هم بستری شده‌اند که بهبود یافته و از بیمارستان مرخص خواهند شد. 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه برنامه روتین درمان را داریم و با مراجعه افراد به بیمارستان بهبود نیز می‌یابند افزود: نه تنها سه نفر شاید افرادی هم مشکوک به ابتلا به این ویروس بوده‌اند و بهبود یافته و به سطح جامعه برگشته‌اند و این یک شرایط روزمره و روتین است.

وی با تاکید به اینکه تنها راه ممکن پیشگیری خودمراقبتی است گفت: مردم از شستن مرتب دست‌ها غافل نشوند و از تجمع در اماکنی عمومی و  ترددهای غیر ضرور پرهیز کنند.

طاهری در خصوص انتشار اخباری مبنی بر اینکه عده‌ای شیاد به بهانه تست کرونا با نامه جعلی از وزارت بهداشت به ساختمان‌های مسکونی همدان مراجعه می‌کنند و با مواد بیهوشی ساکنان را بیهوش و اقلام ارزنده آنها را به سرقت می‌برند بیان کرد: چنین چیزی صحت ندارد.

وی با بیان اینکه هیچ تیمی از عوامل بهداشت نیز در منازل حضور نیافته‌اند گفت: به مردم هم اطلاع خواهیم داد به هر فردی اطمینان نکنند.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان محمد طاهری تعطیلی مدارس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر

مریم هنرجو گفت: در سال گذشته اهداکنندگان دانایی ۱۷۹۴ کتاب به این کتابخانه اهدا کردند و سالی خوب در سنت حسنه وقف را رقم زدند.

او با بیان اینکه این کتابخانه با اجرای ۱۶۰ برنامه فرهنگی توانست میزبان علاقمندان به کتابخانه شود، گفت: در حال حاضر این کتابخانه دارای ۱۴۶۶ عضو فعال با حدود ۱۴ هزار و ۶۰۰ نسخه کتاب است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نقش پروژه‌های شهری سبز بر بهبود سلامت شهروندان
  • احتمال بارش باران و وزش باد در همدان
  • پیش بینی باران، برف و وزش باد در ۵ روز آینده
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۰۹؛ باران، برف و وزش باد در ۵ روز آینده / هشدار برای ۱۰ استان
  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • وزش باد نسبتاً شدید و بارش های پراکنده در همدان
  • بارش باران و وزش باد تا اواخر وقت امروز
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • این استان‌ها در سه روز آینده بارانی هستند
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!