Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هماهنگی مدیران پیش از بازی پرسپولیس و شهرخودرو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی پیش از بازی تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو امروز از ساعت ۱۱ در روابط عمومی سازمان لیگ و به ریاست حسین شمس، ناظر این بازی انجام شد.

در این جلسه که افشین پیروانی و علیرضا اشرف به نمایندگی از پرسپولیس حضور داشتند، بر برگزاری بازی بدون حاشیه و با رعایت موارد مربوط به ویروس کرونا تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه به مسئولان برگزاری بازی و عوامل تیم‌ها تاکید شد که تمام محیط‌های داخل ورزشگاه، اتاق ناظران و داوران و همینطور رختکن تیم‌ها به دقت ضدعفونی شود تا مشکلی از این نظر پیش نیاید.

همچنین اعلام شد که پرسپولیس با لباس یکدست قرمز و دروازه‌بان تیم با لباس یکدست مشکی و شهرخودرو با لباس یکدست سفید و دروازه‌بان تیم با پیراهن یکدست زرد بازی می‌کنند. 

در پایان جلسه هم افشین پیروانی به شوخی گفت بازی ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می‌شود ولی کاروان پرسپولیس ساعت ۲۰ به ورزشگاه می‌رسد که این صحبت مدیر تیم پرسپولیس خنده حاضرین در جلسه را به دنبال داشت.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس محیط ضدعفونی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حیدری در نشست شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان افزود: در این نشست در خصوص همراهی، همدلی و همکاری همه شرکت‌های بیمه در استان برای ارائه هرچه بهتر خدمات بیمه‌ای بحث و تبادل نظر که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ خدمات شایسته تری را برای مردم انجام دهیم.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان ادامه داد: متأسفانه یکی از معضلاتی که در بین برخی خانواده‌ها پیش می‌آید، بیمه نبودن منازل مسکونی و یا امکان تجاری است که دردسر‌های زیادی را برای مردم بوجود می‌آورد.

وی خاطرنشان ساخت: در تلاشیم با اطلاع رسانی‌های بیشتر و همراهی مدیران استان بتوانیم پوشش گسترده بیمه را در استان انجام داده تا در زمان حوادث، خسارت کمتری به آن‌ها وارد شود.

دیگر خبرها

  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی
  • تاکید حسینی: فقط به فکر پرسپولیس باشید
  • ستاره پرسپولیس یک جلسه محروم شد
  • ستاره پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک را از دست داد
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد