Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@23:16:45 GMT

روسیه: جنگجویان خارجی با کمک ترکیه به لیبی می‌روند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۱۲۱۱

روسیه: جنگجویان خارجی با کمک ترکیه به لیبی می‌روند

وزارت خارجه روسیه از مداخله نظامی ترکیه در بحران لیبی، از طریق اعزام جنگجویان خارجی به این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) مدعی شد که ترکیه در حال کمک به جنگجویان خارجی است تا برای مشارکت در درگیری‌های لیبی به این کشور بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «اینترفکس»، بوگدانوف در این باره گفت: «روسیه متوجه شده که جنگجویان خارجی با حمایت ترکیه در حال استقرار در لیبی هستند».

وی با رد ادعای ترکیه درباره عدم پایبندی نیروهای موسوم به «ارتش ملی لیبی» به سرکردگی «خلیفه حفتر» به آتش‌بس، تصریح کرد: «آتش‌بس در لیبی که در تاریخ دوازدهم ژانویه اعلام شد، به‌صورت کلی برقرار است».

در حال تکمیل...

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه ترکیه لیبی وزارت خارجه جنگجویان خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر امیر عبداللهیان به عشق‌ آباد

وزیر امور خارجه گفت: در امتداد سیاست خارجی فعال و دیپلماسی پویا و به منظور توسعه و تحکیم مناسبات ایران و ترکمنستان، عازم عشق‌آباد هستم.   به گزارش ایسنا؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امشب (چهارشنبه) هشتم فروردین در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در امتداد سیاست خارجی فعال و دیپلماسی پویا و به منظور توسعه و تحکیم مناسبات ایران و ترکمنستان، عازم عشق‌آباد هستم.   ‏وی افرود: روابط خارجی دولت سیزدهم با صلابت، حکمت و عقلانیت و با دستاورد‌های نتیجه بخش و امیدآفرین به پیش می‌رود.   ‏امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد:بزودی دستاورد‌ها در عرصه سیاست خارجی را تبیین خواهم کرد.   این نخستین سفر امیرعبداللهیان به ترکمنستان پس از تصدی وزارت امور خارجه است.. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکمنستان در عشق‌آباد
  • کرملین مقام ارشد اطلاعاتی مسکو را راهی پیونگ‌یانگ کرد!
  • سفر مقام اطلاعاتی روسیه به کره شمالی
  • لتونی یک دیپلمات روس را اخراج کرد
  • سفر امیر عبداللهیان به عشق‌ آباد
  • وزیر امور خارجه در راه ترکمنستان
  • امیرعبداللهیان به ترکمنستان می‌رود
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد
  • ایرانیان جایگاه چندم گردشگران خارجی استانبول را دارند؟