Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:36:52 GMT

مردم از تردد در محور فیروزکوه خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۱۲۱۴

مردم از تردد در محور فیروزکوه خودداری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یوسفی جمارانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون در محورهای مواصلاتی فیروزکوه شاهد کولاک و یخبندان و بارش برف هستیم و همین امر باعث شده تردد در راه‌های اصلی به کندی صورت گیرد.

فرماندار فیروزکوه گفت: کولاک و یخبندان تردد در محورهای فیروزکوه را با سختی مواجه کرده است، مردم و مسافران از سفر غیر ضروری در این محور خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آماده باش ستاد مدیریت بحران شهرستان گفت: تیم‌های عملیاتی راهداری نیز با ظرفیت ۱۰۰ درصدی در کلیه مسیرها مستقر و در آماده باش کامل به سر می‌برند.

کد خبر 4863860

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری فیروزکوه جاده فیروزکوه انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین سیلاب شیراز بارش باران بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان از برقراری تردد در همه جاده‌های استان خبر داد و گفت: محور اصلی گنبدکاووس - کلاله نیز بازگشایی شد. - اخبار استانها -

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان، با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان گلستان، اظهار داشت: اواخر دیشب که محور اصلی گنبدکاووس - کلاله در محل پل بایلر به علت طغیان رودخانه مسدود شده بود که با تلاش راهداران پاکسازی شده و تردد در این منطقه نیز برقرار شده است.

وی ادامه داد: همه محور‌های استان باز و تردد در آنها برقرار است. رانندگان با توجه به لغزندگی در محور‌های کوهستانی، لازم است که احتیاط کنند.

مصدقی بیان کرد: جاده پارک ملی گلستان به خراسان شمالی هم که دیشب به علت ورود رواناب مسدود شده بود، بامداد امروز بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، گفت: رانندگان برای عبور از مناطق کوهستانی تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند و قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها می‌توانند از سامانه 141 استعلام بگیرند.

به گزارش تسنیم،استان گلستان بیش از 5 هزار و 251 کیلومتر انواع بزرگراه و راه‌های اصلی، فرعی و روستایی و کوهستانی است.

انتهای پیام/581/

دیگر خبرها

  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • ثبت افزون بر ۸ میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان
  • تردد نوروزی حدود ۲ میلیون خودرو در محورهای گیلان
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان
  • مسافران شمال از فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت تردد کنند
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • ورود حدود ۱ میلیون خودروی نوروزی به گیلان/ آماده باش ۳۴ اکیپ راهداری در محورها
  • کاهش ۲۶ درصدی ترددها در محورهای فارس
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال
  • محور ملکان میاندوآب _ملکان پرترددترین محور آذربایجان‌غربی شد