Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه در نشست ستاد تسهیل سفر با حضور استاندار، دادستان، پلیس‌راه، راهداری و … بحث تردد مسافران و همچنین ایمن‌سازی راه‌های استان همیشه مورد تأکید است، بیان کرد: ایمنی راه‌ها همواره مورد پیگیری مسئولان استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان سمنان به‌واسطه تردد بسیار زیاد زائران رضوی و مسافران نوروزی هرساله شاهد تصادفات جاده‌ای است که دلایل آن بررسی‌شده است.

بسیج همه امکانات

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه ۶۴۰ کیلومتر مسیر هزار کیلومتری تهران- مشهد در استان سمنان قرار دارد، بیان کرد: یکی از دلایل ازدیاد تصادفات این است که مسافران به محضی به استان سمنان می‌رسند دچار خستگی می‌شوند و از سوی دیگر تلاش شده تا بتوانیم فضاهای استراحتی را برای مسافران ایجاد کنیم تا لحظاتی هرچند کوتاه اقامت موقت داشته باشند.

فخری بابیان اینکه خواب‌آلودگی، خستگی و واژگونی مهم‌ترین عوامل تصادفات جاده‌ای استان سمنان هستند، افزود: برای کاهش تصادفات البته در کنار ایجاد مکان‌هایی برای استراحت و همچنین ایجاد امکان فروش محصولات و صنایع‌دستی و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و … تمهیداتی نظیر شناسایی و رفع و آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز نیز در دستور کار قرار دارد.

وی بابیان اینکه موتورسیکلت‌سواران دیگر دغدغه تصادفات نوروزی با توجه به افزایش پیک تردد در استان هستند، گفت: به تأکیدی که به فرمانداران، شهرداران، راهداری و … داشته‌ایم همه امکانات استان برای کاهش تصادفات و خدمات به مسافران بسیج خواهند شد.

کد خبر 4863834

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر فخری استانداری سمنان سفرهای نوروزی حوادث جاده ای انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین سیلاب شیراز بارش باران بیرجند استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در این تصادف سه دستگاه خودروی پژو۴۰۵ شوتی به علت تخطی از سرعت مطمئنه و توانایی نداشتن رانندگان در کنترل خودرو در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند.

۲ نفر راننده در دم جان باختند و راننده خودروی دیگر با وجود تلاش تیم‌های امدادی و پزشکی در مسیر انتقال به بیمارستان جان باخت.

کد خبر 846487 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم تصادف حوادث ایران

دیگر خبرها

  • تردد در محور هراز برقرار است
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • ببینید | اولین تصاویر از واژگونی هولناک سه خودروی شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی