Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن شهر خودرو دیدگاه خود را درباره بازی با پرسپولیس بیان کرد.

طرفداری- بازیکن شهر خودرو اعتقاد دارد که تیمش برای بازی با پرسپولیس آماده است.

به گزارش تسنیم، علی نعمتی از آمادگی تیم فوتبال شهر خودرو برای رویارویی با پرسپولیس یاد کرد و گفت:

در بازی قبلی یک برد مهم را برابر نفت مسجدسلیمان به دست آوردیم تا شرایط‌مان در جدول بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هم از لحاظ روحی و روانی آماده بازی با پرسپولیس هستیم و تمرینات خوبی را هم انجام دادیم.

وی با اشاره به مصاحبه‌های بازیکنان و مربیان لیگ برتری که خواهان لغو بازی‌های لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا شده‌اند، خاطر نشان کرد:

خیلی‌ها چنین موضعی دارند و منتظرند تا بازی‌ها تعطیل شود. طبیعتاً برگزاری مسابقات با این وضعیتی که ایجاد شده، خیلی سخت است، الان هم مدارس، دانشگاه‌ها، اداره‌ها و تقریباً همه جا تعطیل شده است، غیر از فوتبال که هنوز چیزی در مورد تعطیلی بازی‌ها اعلام نکرده‌اند. ما هم طبق برنامه قرار است امروز (چهارشنبه) برای بازی با پرسپولیس به تهران بیاییم و با این شرایط بعید است که بازی‌ها را لغو کنند.

مدافع تیم فوتبال شهر خودرو در مورد دیدار تیمش مقابل پرسپولیس و تقابل با یحیی گل‌محمدی، مربی سابق شهر خودرو، خاطرنشان کرد:

طبیعتاً این موضوع جذابیت‌های بازی را بیشتر می‌کند. پرسپولیس تیم بسیار خوب و باکیفیتی است، ولی ما هم تلاش می‌کنیم که در ورزشگاه آزادی یک بازی خوب انجام داده و نتیجه لازم را بگیریم.

نعمتی پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی را این‌طور بیان کرد:

پیش‌بینی سخت است، ولی می‌توانیم با انجام یک بازی خوب از پرسپولیس امتیاز بگیریم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی با پرسپولیس شهر خودرو بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو در کنفرانس مطبوعاتی پس از این مسابقه گفت: ما از نتیجه خیلی خوشحالیم اما می‌دانیم که بازی برگشت در پیش است و با حریف قدرتمندی روبه‌رو هستیم که بازیکنان بزرگی دارد. ماموریت ما هنوز تمام نشده اما با این حال خوشحالم که بازیکنان ما، با این پیروزی باعث شادی هواداران شدند. من به عملکردی که بازیکنانم در بازی رفت ارائه کردند، افتخار می‌کنم.

سرمربی آرژانتینی افزود: جو لیگ قهرمانان آسیا با سایر تورنمنت‌ها متفاوت است اما ما بازیکنان خوبی داریم که در مسابقات لیگ قهرمانان راحت بازی می‌کنند. البته کاملا می‌دانیم که با وجود پیروزی 4-2 در بازی رفت، هنوز صعودمان قطعی نشده و بازی برگشت در ریاض باقی مانده است. همه باید برای بازی بعدی آماده شوند.

کرسپو که در دوره حضورش در الدحیل با نتیجه 7-0 مقابل الهلال شکست خورده بود، در واکنش به اینکه امشب آن شکست را جبران کرد، گفت: مهم‌ترین چیز در بازی فوتبال این است که تیم رقابتی باشد، چون در فوتبال باید برای ساختن یک شب بزرگ آماده باشید.

دیگر خبرها

  • بادامکی: همیشه تیم رقیب درباره ما صحبت می کند/ اسماعیلی فر حرکت زشتی انجام نداد
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور و اقدام به موقع پلیس
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس