Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@15:54:21 GMT

فعالیت های بنیاد مستضعفان اطلاع رسانی شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۱۲۶۹

فعالیت های بنیاد مستضعفان اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل هلدینگ کشاورزی و دامپروری فردوس پارس وابسته به بنیاد مستضعفان کشور بیان کرد: بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در راستای مدیریت اموال غصب شده مردم به وسیله حکام زور بوده بنابراین مردم صاحبان اصلی هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید فعالیت‌ها و طرح‌های بنیاد مستضعفان به جامعه اطلاع رسانی شود، اظهار کرد: این امر در راستای افزایش اعتماد نقش مهمی داشته که می‌طلبد مورد توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله عبادی ادامه داد: برخی افراد از بی اطلاعی مردم سو استفاده کرده و با شعار آبروی بنیاد مستضعفان را زیر سوال می‌برند بنابراین مردم به دلیل عدم آگاهی دچار تردید می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اطلاع رسانی و شفاف سازی را علاج درد تردید مردم نسبت به فعالیت‌های بنیاد مستضعفان دانست و افزود: باید مردم آشنا باشند که تشکیلات بنیاد مستضعفان در راستای امانت داری و توسعه کشور است.

وی با اشاره به برنامه‌های چندین ساله دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی و اعمال بازی‌های سیاسی اظهار کرد: اگرچه مسائل اقتصادی ذاتاً مسئله نخست کشور نیست اما در حال حاضر اولویت است.

برخی به دنبال خدشه دار کردن وحدت نظام هستند

آیت الله عبادی ادامه داد: آندسته از سازمان‌ها و وزارت خانه‌هایی که سرمایه‌های کشوری را در دست دارند، در این مقطع از زمان به عنوان خط مقدم جبهه اقتصادی در مقابل دشمن هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اعتماد را شرط اول در مسائل اقتصادی دانست و گفت: از بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی خواستاریم در راستای کسب اعتماد بیشتر، مردم را در جریان فعالیت‌هایشان قرار دهند.

وی با بیان اینکه نباید بین مردم و مسئولان هیچ فاصله‌ای وجود داشته باشد، اظهار کرد: متأسفانه برخی افراد بر اساس مواضع و گرایش‌هایی که می‌گیرند، دیدگاه وحدت در نظام اسلامی را خدشه دار می‌کنند.

آیت الله عبادی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات سال جاری بیان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی تمام توطئه‌های ظاهری و باطنی دشمن را خنثی کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بازی خراسان جنوبی سرمایه نظام جمهوری اسلامی نماینده ولی فقیه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بنیاد مستضعفان آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رییسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشورها ارایه کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087423

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال