Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@03:45:19 GMT

رکورد دیده نشده یحیی در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۱۲۷۶

رکورد دیده نشده یحیی در پرسپولیس

ایران اکونومیست- یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر هیچوقت شکست نخورده و حالا رکورد او به ۱۰ بازی رسیده است.

پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر باید فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی به مصاف شهرخودروی مشهد برود. دیداری که از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل‌محمدی در چهارمین آزمون خود در لیگ نوزدهم به عنوان سرمربی پرسپولیس باید تیمش را روانه میدان کند. در سه دیدار قبلی تیم او به هفت امتیاز دست پیدا کرده و حالا در صدر جدول اوضاع خوبی دارد.

نکته جالب توجه درباره یحیی این است که او تا به حال به عنوان سرمربی پرسپولیس در دیدارهایی که این تیم میزبان بوده در لیگ شکست نخورده است. تنها به ۲ مسابقه این فصل اکتفا نکنید. تیم تحت هدایت یحیی در نیم‌فصل دوم لیگ دوازدهم در هشت دیدار خانگی به عنوان تیم میزبان پنج برد و سه مساوی به دست آورد و شکست نخورد. تیم او یک بار در ورزشگاه آزادی به راه‌آهن باخت که در آن دیدار آنها میهمان بودند.

حالا آمار گل‌محمدی به ۶ برد و چهار تساوی رسیده است. دیدار با شهرخودرو می‌تواند این آمار را به ۱۱ بازی برساند. باید دید تیم سابق یحیی یارای شکستن این رکورد را دارد یا خیر.

 ایرنا

برچسب ها: پرسپولیس ، یحیی گل محمدی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد

یحیی گل محمدی برای بازگشت به فوتبال باید مجوز بگیرد.

طرفداری | یحیی گل محمدی یکی گزینه های مهم تراکتور به شمار می رود.

پس از اینکه پاکو خمز از تراکتور جدا شد، بازی اسم و فامیل در این باشگاه بزرگ تبریزی آغاز شده و اسامی زیادی به عنوان سرمربی بعدی قرمزپوشان مطرح شدند. با این حال یکی از این اسم ها، یحیی گل محمدی است.

در حالی که اولویت مدیران تراکتور جذب سرمربی خارجی است ولی آن ها نیم نگاهی هم به گزینه های داخلی دارند و یحیی گل محمدی مهم ترین گزینه داخلی تیم مدیریتی تراکتور محسوب می شود.

البته طبق شنیده ها از تبریز، مدیران تراکتور طی روزهای اخیر در تلاش بوده اند مجوز کار یحیی گل محمدی را بگیرند.

گفتنی است رسول خطیبی هم جزو گزینه های داخلی لیست تراکتور است.

یحیی گل محمدی پس از جدایی از پرسپولیس، این روزها در حال استراحت است و باید دید آیا او به دنیای فوتبال برمی گردد یا تا پایان فصل خبری از این موضوع نخواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور شد
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد