Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز فاضلی پیش از ظهر چهارشنبه در هشتمین جلسه شورای اطلاع رسانی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به نقش رسانه در آگاهی بخشی به جامعه، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان گیلان رسانه‌ها در ابهام زدایی از اخبار این حوزه هوشمندانه عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر و قدردانی از دغدغه و حضور رسانه‌های استان گیلان در همه صحنه‌ها و با بیان اینکه باید به مردم راه‌های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا آموزش داده شود، افزود: رسانه‌ها در ترویج اخبار و نکات بهداشتی تا به امروز فعالانه عمل کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه از وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواست تا با رسانه‌ها برای پاسخ به سوالات و شبهات مردم در زمینه ویروس کرونا در اسرع وقت اقدام کند تا جلوی گسترش شایعات گرفته شود.

دکتر فاضلی همچنین تأکید کرد: مردم اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود در زمینه ویروس کرونا را از طریق صدا و سیما و رسانه‌های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا جامعه صدا و سیما مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت بهداشت و درمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ویروس کرونا رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری راهپیمایی حمایت ازمقاومت مردم مظلوم و مقتدرغزه و پاسخ مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی، پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در سراسر استان گیلان خبر داد.
در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان آمده است: مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی در چند روز اخیر با برگزاری تجمع، راه اندازی کاروان‌های خودرویی وبرپایی جشن و نورافشانی ضمن اعلام قدردانی و حمایت همه‌جانبه از عملیات مقتدرانه و هوشمندانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی و ابراز خوشحالی از پاسخ قاطع نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدام تروریستی، ضدبشری و رذیلانه اسرائیل غاصب به بخش کنسولی ایران در دمشق، به شجاعت و اقتدار فرزندان برومند و سلحشور خود افتخار کردند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش و شیطان‌سیرت صهیونیستی و قدردانی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات پیروزمندانه «وعده صادق»، از عموم مردم گیلان دعوت کرد، فردا جمعه ۳۱ فروردین پس از اقامه نماز عبادی سیاسی که در همه میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان و در شهر رشت برگزار می‌شود، با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات گیلانیان غیور و ولایت‌مدار بیفزایند.
راهپیمایی نمازگزاران در مرکز استان شهر رشت از میدان مصلی به سمت میدان فرهنگ برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان
  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • پاسخ ایران به اسرائیل دقیق و هوشمندانه بود