Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:27:39 GMT

خرید آپارتمان در طرشت با املاک دلتا

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۱۴۲۵

خرید آپارتمان در طرشت با املاک دلتا

اگر قصد خرید آپارتمان در طرشت و یا اجاره آپارتمان در طرشت رادارید، پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت ملک در طرشت از املاک دلتا دیدن نمائید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام املاک دلتا، محله طرشت در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع‌شده و از شمال به بزرگراه شیخ فضل اله نوری، از جنوب به خیابان آزادی، از غرب به بزرگراه محمدعلی جناح و از شرق به بلوار شهید تیموری و شهید اکبری محدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل وجود دانشگاه شریف در این محله، دانشجویان بسیاری در محله، تردد و سکونت دارند.

خرید آپارتمان در طرشت یا اجاره آپارتمان در طرشت با هر بودجه‌ای شدنی است، البته اگر کمی به خودتان زحمت بدهید و آگهی‌ها را بیشتر بررسی کنید. تلفیق خانه‌های نوساز و نسبتا قدیمی با یکدیگر و همچنین وجود کوچه‌های باریک و شیب‌دار و باغ‌های پردرخت متقاضیان بسیاری را به این محله کشانده است.

دسترسی به محله طرشت

طرشت به بزرگراه‌های یادگار امام، محمدعلی جناح و شیخ فضل‌الله نوری دسترسی مستقیم داشته و به دریان نو، شهرک آپادانا واکبر آباد محدود است. صالحی، اکبری، تیموری و آزادی از خیابان‌های معروف این محله هستند که تردد شمارا با خودروی شخصی آسان می‌کنند. ایستگاه مترو طرشت ایستگاه شاخص این محله است، اما شما با ایستگاه‌های متروی دیگری مانند استاد معین، دانشگاه شریف و آزادی می‌توانید خود را به طرشت برسانید.

خطوط اتوبوس دانشگاه شریف_ میدان صنعت، ستارخان_ مترو طرشت و پایانه آزادی- دانشگاه آزاد علوم تحقیقات رفت‌وآمد شمارا به طرشت آسان می‌کند. همچنین در شمال غرب میدان آزادی، پایانه تاکسیرانی شهید نظری و در خیابان بایندری‌ها، پایانه جانبازان و معلولان تعبیه‌شده است.

مراکز تفریحی و گردشگری

از آثار تاریخی محله طرشت می‌توان به آرامگاه شیخ عبدالله طرشتی از علمای بزرگ و معتبر شیعه اشاره کرد که هم‌اکنون در بوستان طرشت قرار دارد. آرامگاه‌های موجود در این مکان به سال‌های حکومت سلجوقی و صفوی برمی‌گردد.

بوستان شهید عزیزی در خیابان صالحی، بوستان طرشت در خیابان اکبری، بوستان تندرستی در خیابان عزیزی، بوستان بامداد در خیابان شهید قلانی، بوستان نشاط در خیابان حسین مردی و بوستان ارمغان در خیابان شهید سلطان محمدی از بوستان‌های شاخص این محله هستند.

با کمی پیاده‌روی در دل این محله، بوستان‌های لطفعلی‌خان، رازقی و توفیقی را هم می‌بینید.

قیمت ملک

طرشت محله به نسبت ارزانی است و چند دلیل دارد. اول اینکه محله‌های اطراف طرشت مانند صادقیه و ستارخان از خانه‌های این محله گران‌تر قیمت‌گذاری شده‌اند.

دوم اینکه در خود محله خانه‌های قدیمی، جدیدتر یا نوسازی وجود دارد که هرکدام از آن‌ها بودجه‌های متفاوتی دارند.

اگر درپی آپارتمان‌هایی باقیمت کمتر هستید می‌توانید به سراغ خانه‌های سن و سال‌دار بروید، چرا که طرشت جزو معدود محله‌های تهران است که هم‌بافت سنتی خود را حفظ کرده و هم درعین‌حال نوسازی و ساخت‌وساز در آن رواج دارد.

 دلتا معتبرترین پلتفرم خرید و اجاره خانه و آپارتمان در تهران و شهرستان‌ها

اگر فقط یک‌بار در طول زندگی‌تان خانه خریده باشید و یا اجاره کرده باشید، اگر از مشاوران دلتا بهره نبرده باشید، حداقل یک‌بار با این مرکز تماس گرفته‌اید. استفاده از عنوان معتبرترین یک شعار با روحیه‌ی استارتاپی نیست و این اعتبار ریشه در بیش از ۴۰ سال فعالیت تخصصی و مداوم دارد.

خرید خانه و اجاره آپارتمان در محله سهروردی شمالی، به دلیل خاص بودن این منطقه به لحاظ دسترسی و سطح کیفیت زندگی در این محله، همیشه شرایطی را ایجاد کرده که اعتماد به مشاوران املاک، سخت‌ترین تصمیم مراجعه‌کنندگان باشد اما دلتا با دارا بودن بیشترین نرخ رضایت عمومی مراجعه‌کنندگان از خدمات این مرکز، ادبیات جدیدی را در دنیای خریدوفروش و اجاره املاک در تهران و سایر شهرستان‌ها ایجاد کرده است.

ادبیات خرید و فروش در دلتا مرزهای این کار را جابه‌جا کرده و امروز دلتا به‌عنوان یک مشاور امین کنار خریداران و یا متقاضیان خدمات شناخته می‌شود و این مهم جز با اصالت و تمرکز بر نگاه حمایتی به مهم‌ترین سرمایه اقتصادی زندگی شهروندان که خرید خانه و یا فروش خانه تلقی می‌شود، محقق نمی‌شد.

 وب‌سایت دلتا به‌عنوان اولین سامانه یکپارچه‌ی جستجوی ملک با بهره از مشاوران مجرب و متخصص در کوتاه‌ترین زمان ممکن از تصمیم شما تا آخرین مرحله خرید آپارتمان در کنار شماست تا به بهترین شکل ممکن شمارا به‌عنوان یک مشاور حقیقی همراهی کند.

برای مشاوره می‌توانید از طریق تلفن ۰۲۱۸۶۸۶ با مشاوران املاک دلتا برای خرید، اجاره، فروش آپارتمان در تهران و دیگر شهرهای ایران مشورت کنید.

مجله‌ی دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر

سایت املاک دلتا علاوه ‌براینکه محلی برای واردکردن آگهی‌ و جست‌وجوی ملکی است، به‌عنوان مجله‌ سلامتی و هزاران چیز دیگر ایفای نقش می‌کند.

مجله دلتا با مطالب مفید و متنوع در بخش‌های دکوراسیون، سلامتی، نکات حقوقی، اخبار مسکن، محله گردی، آشپزی، مد و زیبایی، گردشگری، هتل می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

می‌توانید از اشتراک رایگان این مجله بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن مجله دلتا را از Google Play و iApps دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: املاک دلتا خرید آپارتمان آپارتمان در طرشت املاک دلتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، روستای اوغلی، یکی  از روستاهای بسیار نزدیک به تبریز است که اهالی آن از چندین سال گذشته تاکنون آرزوی پیوستن به محدوده شهر و یکی از محلات آن را دارند اما بنا بر آنچه اهالی و برخی مسئولان می‌گویند، این روستا هم جزو شهر است و هم نیست و از برخی امکانات لازم برخوردار نیست . شهروند خبرنگاری از نبود تیربرق لازم در خیابان سهند این روستا گلایه دارند. 

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

سلام در روستای اوغلی خیابان سهند غربی یک محله با ۷۲ خانواده هستند که از نعمت برق محرومند وبارها به اداره برق قراملک مراجعه کردیم مدارک دادیم ولی هنوز خبری نیست والان ۷۲ خانواده از یک تیر برق که سر کوچه هست استفاده میکنند که آن هم مشکلات زیادی به بار آورده خواهشمندیم رسیدگی کنید

دیگر خبرها

  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • سند ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های شهر جدید امیرکبیر اراک صادر شد
  • فیلم | طرشت با شکوه