Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ دکتر جهانپور در بیان آخرین آمارهای کووید- ۱۹ در کشور  گفت:‌ بررسی‌های انجام شده از روز گذشته تا پیش از ظهر امروز روی موارد مشکوک کووید- مشخص کرد که ۴۴ نفر ابتلای قطعی‌ شان به کرونا، تایید شده است و ۴۴ مبتلای جدید هستند که از این تعداد ۱۵ نفر از استان قم، ۹ نفر استان گیلان، ۴ نفر در تهران، یک نفر استان مرکزی، ۳ نفر در خوزستان، ۲ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در استان کرمان، یک نفر در اردبیل، یک نفر در مازندران، یک نفر در لرستان، دو نفر فارس، یک نفر استان سمنان، دو نفر کهکیلویه و بویراحمد و یک نفر هرمزگان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت: از این ۴۴ نفر جدید چهار نفر فوت کردند و شمار جانباختگان به ۱۹ نفر افزایش یافت.

جهانپور با اشاره به اینکه نمونه های آزمایشگاهی تا کنون در هفت آزمایشگاه مرجع بررسی می شد، افزود: تا پایان این هفته شمار آزمایشگاه‌ها به ۱۵ می‌رسد و امیدواریم ظرف هفته آینده این تعداد به ۲۲ آزمایشگاه مرجع برای تشخصی کووید ۱۹ برسد تا پاسخگویی به مردم سریعتر صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: هشدار رفیعی‌تبار به مسئولان کشور/ قرنطینه شروع نشود، این ویروس سونامی‌وار پیش می‌رود

وی در پایان به تشکیل جلسه ستاد مدیریت کروناویروس در بعدازظهر امروز اشاره کرد و گفت: سایر تصمیمات اتخاذ شده در این خصوص بعدازظهر امروز اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rVA برچسب ها: رویداد24 ، ویروس کرونا ، ویروس کرونا در ایران سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این عادت شانس زنده ماندن افراد مبتلا به سرطان را افزایش می‌دهد

ایتنا - یافته‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد تقویت توده‌های عضلانی از طریق بلند کردن وزنه و افزایش مصرف پروتئین می‌تواند شانس بقای بیماران مبتلا به سرطان را به شدت افزایش دهد.
متخصصان پزشکی توصیه می‌کنند بیماران پیش از شروع درمان، با تمرینات مقاومتی و افزایش پروتئین، تودۀ عضلانی خود را بالا ببرند.

دکتر لورن یانسی، جراح چشم و محقق در زمینه سرطان، در یک ویدئوی محبوب در تیک‌تاک که بیش از ۵ میلیون بار دیده شده، اهمیت داشتن تودۀ عضلانی مناسب را برای بیماران سرطانی تشریح کرده است.

وی می‌گوید: بهترین چیزی که می‌توانید پیش از شروع درمان سرطان داشته باشید، تودۀ عضلانی خوب است. داروهای شیمی‌درمانی باعث تحلیل عضلات اسکلتی می‌شوند؛ اگر با تودۀ عضلانی ضعیف شروع کنید، دقیقاً مانند رانندگی با باک خالی است.

دکتر یانسی تأکید کرد: وزنه‌برداری و تمرینات مقاومتی نه تنها در زندگی روزمره به شما کمک می‌کنند، بلکه در صورت نیاز به درمان سرطان، می‌تواند زندگی شما را نجات دهد.

یافته‌های یک مطالعه در سال ۲۰۲۱ که در مجله شبکه سرطان ملی آمریکا منتشر شد، نشان داد تودۀ عضلانی بالا نه تنها با بقای بیشتر در سرطان‌های پیشرفته، بلکه با کاهش علائم نیز مرتبط است.

تودۀ عضلانی کافی برای حفظ وضعیت بدن، تعادل و قدرت بسیار مهم است. هرچه عضلات بیشتری داشته باشید، احتمال حفظ استقلال و انجام فعالیت‌های بدنی که برای سیستم ایمنی مفید است، افزایش می‌یابد.

متخصصان توصیه می‌کنند بیماران سرطانی علاوه بر افزایش دریافت پروتئین، تمرینات مقاومتی مانند وزنه‌برداری و پرس سینه را نیز در برنامه خود قرار دهند تا ضمن حفظ و افزایش تودۀ عضلانی، شانس بیشتری برای غلبه بر بیماری داشته باشند.

دیگر خبرها

  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • افزایش تعداد فوتی های تصادف در سمنان به ۹ نفر
  • اما و اگر‌های روزه‌داری برای دیابتی‌ها
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیری مرموز سرطان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • بنیاد جهان، غیر مادی است/ حکمت، گمشده انسان
  • این عادت شانس زنده ماندن افراد مبتلا به سرطان را افزایش می‌دهد
  • کاهش ۶۷ درصدی تعداد فوتی‌ها در جاده‌های برون شهری
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید