Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان با طرح ادعای اینکه رد صلاحیت برخی از کاندیدا این جناح در مشارکت مردم تأثیر داشته است؛ فرار رو به جلو نداشته باشند؛ با توجه به اینکه نام اصلاح طلبی بر این آقایان است با رد صلاحیت دقیق و صحیح آنان بروند و موارد خودشان را برطرف کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک کاشانی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به میزان مشارکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ادعای اصلاح‌طلبان مبنی بر تأثیر رد صلاحیت‌های برخی از کاندیداهای این جناح در این خصوص گفت: این ادعای آقایان اصلاح طلب تمامی دلایل مشارکت نیست و عوامل متعددی در این مسئله دست اندرکار بوده اند و گرنه اگر قرار بر این ادعا باشد باید در مملکت را بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه مشارکت مردم در انتخابات دوم اسفند ماه فوق‌العاده بوده است، ابراز کرد: عواملی از قبیل جو بسیار سنگین بیماری کرونا از جمله مسائلی است که باید به آن توجه شود؛  اینکه آقایان اصلاح طلب با رد صلاحیت ها ضعف مشارکت مردم را بیان کرده اند باید بررسی کنند که چرا شورای نگهبان آنان را رد صلاحیت کرده است؛ حتما مسائلی بوده که این مسائل در حوزه اقتصادی و اخلاقی است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطلب فوق افزود: این مسئله به نفع اصلاح طلبان است؛ عناصری که از این نوع گرفتاری ها دارند بروند و خود را اصلاح کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سالک کاشانی تأکید کرد: اصلاح طلبان با طرح این ادعا فرار رو به جلو نداشته باشند؛ با توجه به اینکه نام اصلاح‌طلبی بر این آقایان است با رد صلاحیت دقیق و صحیح آنان بروند و موارد خودشان را برطرف کنند.

این مقام مسئول ابراز کرد: امانت نمایندگی باید به دست انسان های پاک سپرده شود نه افرادی که بعد از رأی گرفتن از توده مردم به اشکال مختلف در مسیر خلاف آن حرکت کنند و پس از آن که رد صلاحیت داد و فریاد کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: مردم باید با بصیرت و دقت افرادی را انتخاب کنند که امانت انقلاب را حفظ کنند نه آنکه از قبل انقلاب بار خود را ببندند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مشارکت مردم اصلاح طلبان رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • نهج‌البلاغه| راهکار اصلاح رابطه با خدا
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • آموزش‌های ورزشی و پیامدهای قانونی ناشی از تعلل
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال