Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروانی شوخی قابل توجهی در نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و شهرخودرو انجام داد.

طرفداری- نشست هماهنگی مدیران پیش از بازی پرسپولیس و شهر خودرو برگزار شد و طی آن مدیر تیم پرسپولیس گفت که ساعت ۲۰ در ورزشگاه حضور خواهند یافت.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی پیش از بازی تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو امروز از ساعت 11 در روابط عمومی سازمان لیگ و به ریاست حسین شمس، ناظر این بازی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این جلسه که افشین پیروانی و علیرضا اشرف به نمایندگی از پرسپولیس حضور داشتند، بر برگزاری بازی بدون حاشیه و با رعایت موارد مربوط به ویروس کرونا تاکید شد.

در همین زمینه به مسئولان برگزاری بازی و عوامل تیم‌ها تاکید شد که تمام محیط‌های داخل ورزشگاه، اتاق ناظران و داوران و همینطور رختکن تیم‌ها به دقت ضدعفونی شود تا مشکلی از این نظر پیش نیاید. همچنین اعلام شد که پرسپولیس با لباس یکدست قرمز و دروازه‌بان تیم با لباس یکدست مشکی و شهرخودرو با لباس یکدست سفید و دروازه‌بان تیم با پیراهن یکدست زرد بازی می‌کنند. 

در پایان جلسه افشین پیروانی به شوخی گفت بازی ساعت 18:30 آغاز می‌شود ولی کاروان پرسپولیس ساعت 20 به ورزشگاه می‌رسد که این صحبت مدیر تیم پرسپولیس خنده حاضرین در جلسه را به دنبال داشت.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نشست هماهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد