Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: در راستای پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا، پلیس از هر گونه فعالیت قلیان سراها در استان ممانعت می‌کند. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سرهنگ هاشم شعفی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پلیس با همکاری شبکه بهداشت استان، با هرگونه فعالیت قلیان سراها و قهوه‌خانه‌ها جلوگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: در راستای حفظ سلامت شهروندان از مالکین و متصدیان این صنوف خواستاریم تا همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

تایید ابتلای 2 مرد به ویروس کرونا در لرستان؛ مردم بهداشت فردی را رعایت کنندتغییرات ژنتیکی ویروس کرونا قابل پیش‌بینی نیست؛ میزان کشندگی کرونا کمتر از آمار آنفلوآنزا استساعات کاری مراکز غربالگری بیماری‌های واگیردار در یزد افزایش یافت + جدول

گفتنی است تمامی ادارات، نهادها و ارگان‌های آذربایجان‌شرقی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بسیج شده و از چند روز قبل اقدامات پیشگیرانه در این خصوص آغاز شده است.

انتهای پیام/115/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل

جهانگیر جوانمرد امروز در جلسه ساماندهی مشاورین املاک و خودرو اردبیل که با حضور معاون دادستان مرکز استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی و روسای اتحادیه‌های مشاورین املاک و خودرو برگزار شد، با تبیین آسیب‌ها، اختلافات و دعاوی در این حوزه گفت: به منظور جلوگیری از این اختلافات و دعاوی و پیشگیری از هر گونه جرایم، مسئولان و روسای اتحادیه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی باید اقدامات قاطع قانونی ، بازدارنده و متناسب انجام دهند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه تمام صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند، افزود: با هدف مقابله و پیشگیری از تخلفات در این حوزه گشت‌های تلفیقی متشکل از دستگاه‌های مرتبط برای رصد میدانی تشکیل شده و بر اساس گزارش‌های آنها با هرگونه واحد صنفی که فاقد مجوز قانونی فعالیت باشند، مطابق با قانون برخورد شده و نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف موضوع را به مرجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیل از ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیلی از ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی
  • ترکمانچای شهرستان شد