Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@08:05:09 GMT

نقاب گرانفروشان ماسک در همدان برداشته شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۱۵۲۰

نقاب گرانفروشان ماسک در همدان برداشته شد

داریوش صفاری روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا در همدان و افزایش تقاضای مردم برای خرید اقلام بهداشتی، با کمبود ماسک در داروخانه ها و تجهیزات پزشکی مواجه شدیم.

وی اضافه کرد: برخی صنوف از این فضای ملتهب سواستفاده کرده و ماسک را با قیمت هایی بیش از تعرفه معین شده به مصرف کنندگان عرضه کردند که تخلف آنها مورد پیگیری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: تاکنون ۲ گرانفروش ماسک در سطح شهر همدان شناسایی و پرونده تخلف آنها به مراجع قضایی ارسال شد تا مجازات شوند. 

صفاری خاطرنشان کرد: به زودی با اقداماتی که از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان صورت گرفته مشکل کمبود ماسک در این استان جبران می شود و مردم بدون دغدغه اقلام بهداشتی را می توانند تهیه کنند.

وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی از صنف لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی به شدت ادامه دارد، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

در روزهای گذشته اقلام بهداشتی همچون ماسک، ژل ضدعفونی و الکل در همدان نایاب شده و این در حالی است که کرونا تاکنون در این شهر یک قربانی گرفته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان بهداشت و سلامت ویروس کرونا همدان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی نداریم/توزیع ۲۰۰۰ تن برنج و ۱۰۰۰ تن مرغ در اصفهان

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با تاکید بر این که در مورد فراوانی اقلام اساسی از جمله گوشت قرمز، مرغ، شکر و روغن مشکلی وجود ندارد، گفت: در مورد گوشت قرمز افزایش قیمت‌ها منجر به ناراحتی مردم شده است که در صدد هستیم با تدابیر خاص، مشکلات را کاهش دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، امید شریفی در حاشیه نشست تنظیم بازار استان اصفهان اظهار کرد: دومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان در سال‌جاری با ریاست استاندار اصفهان و با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان برگزار شد.

وی با اشاره به بررسی موضوع هوشمندسازی فرایندهای تنظیم بازار در این نشست افزود: برخی از سامانه‌های مورد نیاز در استان مستقر هستند و در برخی حوزه‌ها نیز نیازمند استقرار سامانه‌ها هستیم که بتوانیم به‌صورت هوشمند فرآیندها را کنترل کنیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان رصد بازار، فراوانی کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم را نکته محوری و کلیدی مورد تاکید در تمام جلسات تنظیم بازار دانست و ادامه داد: در حوزه کالاهای اساسی، دستگاه‌های نظارتی در هر نشست تنظیم بازار استان از وضعیت روند قیمت و فراوانی کالاها از جمله (برنج، گوشت، مرغ و …) و در حوزه سخت‌افزاری مانند اقلام ساختمانی و غیره گزارش‌های میدانی و به‌روزی را ارائه می‌کنند.

وی از بررسی موضوع اقلام دارویی مورد نیاز مردم در این جلسه خبر داد و خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز گزارشی را در این خصوص ارائه کرد و بر مبنای این گزارش تصمیماتی گرفته شد.

شریفی تصریح کرد: در ایام پایانی سال که هم‌زمان با ماه مبارک رمضان بود نزدیک به ۲۰۰۰ تن برنج، ۵۰۰ تن گوشت منجمد و حدود ۱۰۰۰ تن مرغ در استان توزیع شد.

شریفی از توزیع نزدیک به ۳۵۰۰ تن شکر در استان در سال جدید خبر داد و افزود: به همین میزان نیز شکر در ایام پایانی سال در استان توزیع شد.

وی به مردم نوید داد که هیچ مشکلی در فراوانی کالا وجود ندارد و گفت: آرامش خرید ادامه خواهد داشت، در حوزه تولید نیز ذخایر استراتژیک، آرد و نان و ذخیره اقلام اساسی نیز مشکلی نداریم و در این حوزه مردم با چالش روبه‌رو نخواهند شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه در مورد فراوانی اقلام اساسی از جمله گوشت قرمز، مرغ، شکر و روغن مشکلی وجود ندارد، تاکید کرد: در مورد گوشت قرمز افزایش قیمت‌ها منجر به ناراحتی مردم شده است که در صدد هستیم با تدابیر خاص، مشکلات را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: به عنوان مثال ۸۰۰ تن گوشت قرمز از طریق مباشرین و بخش خصوصی علاوه بر تأمین و تولید داخلی به بازار عرضه کردیم تا بتوانیم قیمت‌ها را تا حد امکان کنترل کنیم و این روند امسال نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 746412

دیگر خبرها

  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!
  • قیمت کالاهای اساسی افزایش نیافته است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • تنظیم بازار اصفهان با سامانه‌های هوشمند
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی نداریم/توزیع ۲۰۰۰ تن برنج و ۱۰۰۰ تن مرغ در اصفهان
  • فراوانی کالا‌های اساسی در اصفهان
  • توزیع ۳۵۰۰ تن شکر در استان اصفهان