Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@23:32:44 GMT

آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی یاسوج

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۱۵۴۴

آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی یاسوج

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: امروز تا فردا آماده‌باش نیروهای عملیاتی این سازمان به دنبال اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های سیل‌آسا برقرار است.

به گزارش ایمنا، محمد رستمی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های سیل‌آسا در استان، تدابیر لازم جهت حفظ آمادگی نیروهای امدادی اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم‌های سیلاب و غواصی و پمپ‌های کف‌کش آتش‌نشانی برای تخلیه منازلی که دچار آب گرفتگی می‌شود، آماده به کار است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج تصریح کرد: آماده‌باش نیروهای عملیاتی این سازمان در امروز و فردا برقرار است.

رستمی اظهار کرد: سه تیم عملیاتی در سه ایستگاه آتش‌نشانی درون‌شهر یاسوج شامل ایستگاه شماره ۱ به عنوان ایستگاه مرکزی واقع در "پل چمران"، ایستگاه شماره دو واقع در " بلوار عدل" و ایستگاه شماره سه واقع در "اکبرآباد" آماده اعزام به محل وقوع حادثه هستند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم که به خاطر شروع بارندگی امشب و فردا به کوه نروند و اگر اتفاقی یا حادثه‌ای برای خود یا اعضای خانواده آنان پیش آمد با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج عنوان کرد: این سازمان ۱۲ نیروی خدمت دهنده در اختیار داشت و هشت نیروی استراحت را نیز با توجه به فعالیت این سامانه بارشی در شیفت ۲۴ ساعت آینده اضافه شد و هم‌اکنون مجموعاً ۲۰ نیرو در حالت آماده‌باش هستند.

منبع: ایسنا

کد خبر 412421

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی مدیریت شهری شهرداری شهر آتش نشاني شهرداری یاسوج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آماده باش آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید

محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه استان یزد به خصوص در شهرستان‌های میبد و اردکان و بهاباد شاهد بارندگی و وزش باد خواهند بود.

وی گفت: بر این اساس؛ به هموطنان توصیه می‌شود از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری و از سفر‌های برون‌شهری و فعالیت‌های کوه‌نوردی اجتناب، شهروندان از تفرج‌گاه‌ها و سکونت‌گاه‌های واقع در حریم و بستر رودخانه خارج شوند. دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

عشقی با بیان اینکه بر همین اساس نیرو‌های جمعیت هلال احمر در آماده باش به سر برده و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۰/ «ماموریت انجام شد»
  • ببینید | جنجال وسط مسابقه؛ آتش‌سوزی در ورزشگاه و حضور نیروهای آتش‌نشانی
  • آماده باش نیروهای امداد و نجات به دنبال صدور هشدار نارنجی
  • آغاز دومین پویش نجات طبیعت شیراز
  • آتش‌نشانی رشت مانور عملیاتی برگزار می‌کند
  • برگزاری مانور آتش نشانی امشب در رشت
  • نجات زن جوان یزدی از زیر آوار خانه قدیمی
  • مانور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت
  • حریق منزل مسکونی در سبزواربا ۲ مصدوم