Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@20:27:26 GMT

آخرین وضعیت جاده چالوس/ فعلا سفر نروید

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۱۶۷۳

آخرین وضعیت جاده چالوس/ فعلا سفر نروید

مدیر کل بحران و ماشین آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آخرین وضعیت جاده‌های کشور در پی بارش باران و برف خبر داد و گفت: از ساعت 17 دیروز جاده چالوس را به دلیل احتمال سقوط بهمن مسدود کردیم و تاکنون 19 مورد سقوط بهمن با ارتفاع 5 تا 12 متری داشته‌ایم.

به گزارش ایسنا، طی روزهای گذشته با ورود سامانه بارشی جدید به  کشور بارش باران و برف در بسیاری از استان‌ها اتفاق افتاده و کولاک، سقوط بهمن، آب گرفتگی جاده‌ها، سیل و تخریب جاده و غیره باعث شده برخی از محورهای اصلی، فرعی و روستایی در کشور مسدود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رودباری مدیر کل بحران و ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این باره به ایسنا گفت: در حال حاضر بارش برف و باران در برخی محورهای استان‌های اردبیل، ایلام، کردستان، لرستان، همدان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی گزارش شده است همچنین در برخی از محورهای کرمانشاه، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، یزد، مرکزی و قم بارش باران گزارش شده است.

وی  افزود: براساس آخرین اطلاعات دریافت شده از سازمان هواشناسی پیش بینی می‌شود که این سامانه بارشی طی روزهای آینده به تدریج از شمال شرق کشور خارج شود اما تاکنون این بارش ها باعث بروز سیل در لرستان، قسمتی از ایلام، یکی از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شود و حوادث غیرمترقبه‌ای مانند کولاک و سقوط بهمن را در پی داشته باشد.

سقوط 19 مورد بهمن در جاده چالوس مسدود شده

رودباری درباره آخرین وضعیت مواصلاتی کشور این گونه توضیح داد: به عنوان مثال به دلیل آن که می‌ترسیدیم در جاده چالوس سقوط بهمن ناشی از بارش برف و باران به صورت تناوبی داشته باشیم این محور را از ساعت 17 روز گذشته مسدود کردیم و همچنان نیز بسته است و طی این ساعات 19 مورد سقوط بهمن در جاده چالوس گزارش شده است که  برخی از آنها به طول حدود 100 متر و در ارتفاعات 5 تا 12 متری بوده‌اند و اگر این جاده را مسدود نمی‌کردیم قطعا  اتفاقات ناگواری رخ می‌داد.

مدیر کل بحران و ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  ادامه داد: هم اکنون به دلیل کولاک شدید آزاد راه قزوین- زنجان و زنجان- قزوین نیز چند ساعتی است که مسدود شده است و پیش بینی می‌کنیم تا ساعاتی دیگر این محور باز شود. همچنین محور هراز که دیشب ساعت 21 به دلیل اجرای عملیات کارگاهی مسدود شده بود امروز حدود ساعت 7 صبح باز شد و تردد در این جاده بدون مشکل انجام می‌شود.

وی درباره دیگر محورهای مسدود شده نیز گفت: محور حمیل- ایلام به علت ریزش کوه، محور اندیکا- ناراز در محدوده استان خوزستان به علت آب گرفتگی، محور انار- یزد به  علت طوفان شن و محور پلدختر- کوهدشت، خرم آباد- پلدختر و خرم آباد- الیشتر به علت بارش باران و آب گرفتگی قسمتی از جاده مسدود شده است. همچنین  محور الیگودرز- شول آباد و محور سرابله- هلیلان در استان ایلام به علت بارش باران آب گرفتگی و ناایمن بودن جاده مسدود شده است.

مدیر کل بحران و ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: به همه مردم توصیه می‌کنیم فعلا از انجام هر گونه سفر به ویژه در جاده‌های گزارش شده از سوی سازمان راهداری خودداری کنند و تا بهتر نشدن وضعیت جوی و جاده‌های کشور به مسافرت نروند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جاده چالوس بارش باران جاده چالوس سقوط بهمن مسدود شده آب گرفتگی گزارش شده جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و در محور هراز همچنین آزادراه رشت – قزوین ترافیک سنگین برقرار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

- ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های سیاه بیشه، میانک و مرزن آباد

- ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های لاسم، آب اسک، رینه، گزنک، وانا و بایجان و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، محمدآباد، بایجان، وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک

- ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین محدوده‌های سراوان و رودبار

- تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال مسیر (رفت و برگشت)

در ضمن محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل پل کلاک تا پل فردیس و محدوده مهرویلا

- ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده مهرویلا و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس

- ترافیک سنگین در محور سرابله – ایلام و بالعکس محدوده تونل آزادی

آخرین وضعیت جوی

- بارش باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی

محورهای مسدود غیرشریانی

محور هشتگرد – طالقان

پل زنگوله - بلده

محورهای دارای انسداد فصلی

سروآباد - پاوه

سی سخت - پادنا

گنجنامه – تویسرکان

وازک – بلده

پونل – خلخال

محدودیت‌های تردد محدودیت ترافیکی

روز هشتم فروردین، ساعت ۱۳:۰۰ در استان‌های مازندران و البرز و محور چالوس (شمال به جنوب) محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب (محور فوق) اجرا شد.

کد خبر 739769

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • هشدار به مسافران؛ مسیر جنوب به شمال این جاده شمالی به مدت ۳ روز مسدود می‌شود
  • جاده چالوس ۱۲ و ۱۴ فروردین به سمت شمال مسدود است
  • سقوط سنگ در جاده کندوان + جزئیات
  • جزییات سقوط سنگ در جاده کندوان
  • فیلم/ چالوس ۱۲ و ۱۴ فروردین به سمت شمال مسدود است
  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس
  • جان دوباره برای بلوط ۳۵ ساله در لنده