Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدرضا نقی پور پیش از ظهر چهارشنبه در هشتمین جلسه شورای اطلاع رسانی گیلان استانداری، تأکید کرد: باید با همکاری و کمک رسانه در زمینه پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا در سطح جامعه حساسیت ایجاد کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه رسانه‌ها باید با اطلاع رسانی درست و دقیق از ایجاد رعب و وحشت در میان مردم جلوگیری کنند، افزود: باید بتوانیم به شهروندان راه‌های ایمنی و مقابله با این ویروس را آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه فضای مسموم اطلاعات و اخبار غلط باید کاهش یابد، تصریح کرد: در فضای آرام و با حفظ آرامش می‌توانیم به کنترل این ویروس در سطح استان کمک کنیم.

وی ادامه داد: انتظار داریم با همکاری رسانه این موضوع را ترویج کنیم که مردم کمتر با هم تماس داشته باشند و از حضور در اماکن شلوغ و عمومی خودداری کنند.

نقی پور با بیان اینکه باید از پرداختن به اخبار غلط و مواردی که سودی برای کنترل ویروس کرونا ندارد جلوگیری کنیم، تأکید کرد: رسانه‌ها مردم را به سمت اخبار درست و دارای ارزش و اعتبار هدایت کنند.

کد خبر 4863870

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشكی گیلان انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین سیلاب شیراز بارش باران بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت گسترش بنیاد پویانمایی در وزارت فرهنگ و ارشاد

محمد مهدی اسماعیلی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: اینکه چهره سال هنر انقلاب اسلامی، از چهره‌هایی هستند که شناخته شده اند، این نشان از این دارد که باید به سابقه توجه کرد. 

وی افزود: انتخاب استاد نجابتی به عنوان چهره سال ۱۴۰۲ هم به دلیل چند دهه کار مداوم، آثار ابتکاری و تلاش‌ها و مجاهدت‌های ایشان در مسیر انقلاب است. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: هنرمند منتخب در چشم اهالی هنر جایگاه بالایی دارد که این جایگاه با کار مداوم و ممارست در خلق آثار به وجود آمده است. 

محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به ایجاد بنیاد پویانمایی و مخالفت گروهی از ایجاد این ساختار جدید گفت: قرار است وزارت فرهنگ یک حوزه تنظیم گر، نظارتی و حامی پدید آورد که نیازمند یک جایگاه مترقی و ترفیع یافته است که بتواند این ماموریت به درستی انجام دهد. 

وی افزود: ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ ساختار مستقلی برای پویانمایی نداشتیم و با پذیرفتن اقتضاعات جدید حکمرانی باید این کار صورت می‌گرفت، مثلا وقتی که یک پویانمایی سینمایی در داخل و خارج از کشور به نمایش درمی آید و افتخار بالایی کسب می‌کند، نشان دهنده این است که این بنیاد به افزایش این ظرفیت‌ها کمک کرده است.

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و ترکیه بر ضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • ضرورت گسترش بنیاد پویانمایی در وزارت فرهنگ و ارشاد
  • کاهش حساسیت بینایی ۱۲ سال قبل از ابتلا به آلزایمر / تاثیر فرکانس ۴۰ هرتزی بر توقف بیماری
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • ساماندهی و توسعه صادرات از مرز بین المللی مهران ضرورت دارد
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • سرقت‌ها در استان بوشهر ۷ درصد کاهش یافت
  • چین: هرگز فعالیت‌های جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد