Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال دارد علاوه بر سهمیه بنزین ماهانه، دولت سهمیه‌ای ویژه برای بنزین نوروزی به کارت‌های سوخت واریز کند که طبق اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، قرار است تا پایان امروز چهارشنبه (۷ اسفند) تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ شود. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تخصیص سهمیه بنزین نوروزی، موضوعی است که در دو ماه اخیر بارها احتمال آن از سوی رسانه‌ها مطرح شده و وزیر نفت هر بار از عدم تصمیم گیری در این زمینه خبر داده، اما موضوع سهمیه بنزین نوروزی یا سهمیه بنزین سفر زمانی جدی‌تر شد که مسئولان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از ارسال پیشنهادی به دولت برای درنظر گرفته شده سهمیه بنزین نوروزی خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از چند هفته گفت‌وشنود در این زمینه، امروز نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1399 کل کشور از مصوبه این کمیسیون درباره اختصاص 60 لیتر بنزین برای سفرهای نوروزی در این کمیسیون خبر داد با این حال مجموعه وزارت نفت اعلام می کنند، هنوز هیچ مصوبه‌ای در این زمینه دریافت نکرده اند.

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیز در این خصوص اعلام کرد: "درباره اختصاص سهمیه بنزین سفر بخشنامه ای به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورد‌ه‌های نفتی ابلاغ نشده است. قرار است تا پایان امروز چهارشنبه (7 اسفند) تصمیم نهایی در خصوص واریز سهمیه بنزین نوروزی اتخاذ شود."

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت بنزین فرآورده های نفتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت بنزین فرآورده های نفتی قیمت بنزین فرآورده های نفتی سهمیه بنزین نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با اشاره به اینکه فرایند تملکی ۸۲ مغازه قبرستان نو به پایان رسیده است، گفت: سی‌‎ویکم فروردین، آخرین فرصت برای تعیین تکلیف املاک باقی مانده است و پس از این تملک این پروژه بر اساس قانون پیش خواهد رفت.

مهرداد توکلی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، با اشاره به آخرین وضعیت تملک مغازه‌های قبرستان نو اظهار کرد: از تعداد ۱۳۲ مغازه، ۸۲ مغازه تعیین تکلیف شده است و تاکنون حدود ۶۳ مغازه دیگر هم تخریب شده است و تعداد باقیمانده تملک شده نیز در روزهای آینده انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف تملک ۵۰ مغازه دیگر باقیمانده است، افزود: بر اساس اولویت‌بندی شهردار قم، جلسات مستمری برای تملکات در حال برگزاری است و تا پایان فرودین باید تمام ۵۰ مغازه باقیمانده تملک شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم ادامه داد: ۱۵ روز کاری و سه هفته زمانی فرصت باقیمانده برای تعیین تکلیف مغازه‌های باقیمانده است و باید در این بازه زمانی پرونده تملکات این پروژه بسته شود.

توکلی‌مقدم با اخطار به مغازه‌هایی که تاکنون برای تعیین تکلیف اقدام نکرده‌اند، عنوان کرد: اگر تا پایان فروردین توافقات انجام نشود از راه قضائی و ماده ۸ قانون نحوه خرید و تملک اراضی و املاک، تملک مغازه‌های باقیمانده انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه طراحی باغ مزار توسط سازمان‌های بهسازی اطراف حرم مطهر و سیما منظر انجام‌شده است، اذعان کرد: بلافاصله بعد از تعیین تکلیف تملکات اقدامات عمرانی آغاز می‌شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم از پیش‌بینی ۵۵ هزار میلیارد ریالی هزینه تملکات مغازه‌های قبرستان نو خبر داد و گفت: برخی از بقاع نیز در این طرح وجود دارد که نیازمند تعیین تکلیف اداره کل اوقاف و امور خیریه است.

کد خبر 739283

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ درصدی مصرف بنزین استان قزوین در نوروز ۱۴۰۳
  • واردات بنزین روسیه از بلاروس افزایش یافت
  • توزیع ۲۹ میلیون لیتری بنزین در جایگاه های گیلان همزمان با تعطیلات نوروزی
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • وزیر نفت: پالایشگاه جمع‌آوری گاز‌های میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود
  • پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور بزودی افتتاح می‌شود
  • وزیر نفت: پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود
  • سهمیه حجاج افغانستانی مشخص شد
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود