Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا خلیلی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امور آبفا ی آبادان آمادگی دارد بدون اخذ جرایم و صرفاً با اخذ هزینه نصب و حق اشتراک نسبت به واگذاری و نصب انشعاب آب به متقاضیان اقدام کند.

وی افزود: هدف از این اقدام را توزیع عادلانه آب در سطح شهر، جلوگیری از پرت و هدر رفت آب در شبکه‌های تحت پوشش، افزایش فشار آب در شبکه‌های آب‌رسانی، صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلی نیا با اشاره به اعلام رضایت و خرسندی مردم از برخورد با سارقین آب و بالا بردن سلامت شبکه‌های آب‌رسانی، از شهروندانی که به‌صورت غیرمجاز از آب استفاده می‌کنند، درخواست کرد: با مراجعه به واحد امور مشترکین این شهرستان نسبت به دریافت انشعاب اقدام کنند تا از مزایای این طرح در موعد اعلام شده بهره‌مند شوند.

مدیر اداره آب و فاضلاب آبادان با اشاره به تمدید نشدن این مدت اعلام کرد: شهروندان آبادانی حداکثر تا پایان اسفندماه امسال فرصت دارند برای دریافت انشعاب اقدام کنند.

وی تأکید کرد: پس از اتمام این مدت قطعاً این بخشودگی تمدید نخواهد شد.

این مدیرمسئول در پایان اظهار کرد: با همکاری بیشتر شهروندان شاهد کاهش هر چه بیشتر استفاده غیرمجاز از این مایع ارزشمند و حیاتی که با هزینه‌های بسیار بالا و سختی فراوان تأمین و باکیفیت مناسب در دسترس مردم قرار می‌گیرد، باشیم.

وی در ادامه پیامدهای استفاده از اشتراک‌های غیرمجاز توسط شهروندان را نوسان و افت فشار آب در نقاط مختلف شهر و هدر رفت آب، استهلاک زودرس تأسیسات آب‌رسانی و بالا رفتن هزینه‌های تولید و توزیع آب در شبکه توزیع شهری از مشکلات وجود مشترکان غیرمجاز عنوان کرد و افزود: انشعابات غیرمجاز بخشی از هدر رفت آب در برآوردها حساب می‌شود که نیاز به ساماندهی دارد.

خلیلی نیا با اشاره به اینکه استفاده از انشعاب غیرمجاز پیگرد قانونی دارد و شرکت آبفای این مسئله را به شدت و جدیت پیگیری می‌کند، اضافه کرد: تمامی انشعابات غیرمجاز شناسایی شده با به‌کارگیری پیمانکاران و تلاش کارکنان مشترکین شرکت قطع و اخطارهای لازم به مالکین آنها داده شده است.

وی همچنین یکی از وظایف مهم شرکت آبفا را در اختیار قرار دادن آب آشامیدنی به همه شهروندان در یک سطح دانست.

کد خبر 4863884

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و آبفا ابادان انشعاب آب غیرمجاز انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین سیلاب شیراز بارش باران بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی۹گانه نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رأی و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماندهای خشک علاوه بر اینکه باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحدهای مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6087554

دیگر خبرها

  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر