Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر پایه این گزارش مسئولان بیمارستان رازی اهواز در روز چهارشنبه تنها به افراد بیمار اجازه ورود می دادند و از ورود سایر افراد حتی همراهان آنان به داخل بیمارستان جلوگیری می کنند.بخشی از بیمارستان رازی اهواز مختص بیماران کرونایی است.

کادر حراست فیزیکی این بیمارستان از ورود مراجعان و حتی خبرنگار ایرنا به بیمارستان ممانعت کرده و اعلام کردند تنها افراد بیمار حق ورود به بیمارستان را دارند زیرا بیمارستان در حالت قرنطینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم و کادر اطلاعات و حراست همگی ماسک بر صورت داشتند و دستورات وزارت بهداشت و درمان را به خوبی رعایت کرده اند.

تعداد زیادی از همراهان بیماران در مقابل بیمارستان آریای اهواز نیز ازدحام کرده بودند ولی اجازه ورود نداشتند.

حراست  این بیمارستان نیز اعلام کرد : فقط همراهان بیماران ترخیصی حق ورود دارند و بیمارستان قرنطینه شده است.

مردم همگی با ماسک در مقابل بیمارستان بودند.

دانشگاه علوم پزشکی اهواز از صبح امروز پاسخی در خصوص آمار مبتلایان ارائه نداده و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را سخنگوی ارائه اطلاعات اعلام کرد.

بر اساس این گزارش بیمارستان رازی اهواز بیمارستان معین اهواز در خصوص انتقال بیماران مشکوک به کرونا اعلام شده و در تمام شهرستان‌ها نیز بخشی به عنوان معین تعیین شده است.

به گفته مهران ورناصری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز،  سیستم ویزیت بیماران در تمام اورژانس‌های بیمارستان‌های دولتی، نیمه دولتی و خصوصی تعریف شده باشد.

دانشگاه علوم پزشکی اهواز تا روز گذشته اعلام کرده بود هیچ موردی از ویروس کرونا در خوزستان گزارش نشده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اهواز ویروس کرونا اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز

سخنگونی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع سه فقره آتش‌سوزی در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در سه حادثه آتش سوزی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اولین حادثه که ساعت ۱۷:۲۵ امروز رخ داد در پی آتش سوزی در منطقه شکاره ۲، سه نفر شامل یک خانم ۲۹ ساله و دو آقای ۲۷ و ۶۱ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: در حادثه دیگری ساعت ۱۷: ۴۵ امروز حریق منزل مسکونی در کوی علوی منجر به مصدومیت یک آقای ۶۰ ساله شد که به وسیله‌ی آمبولانس به بیمارستان طالقانی برای ادامه درمان انتقال یافت.

اصل شرهانی ادامه داد: انفجار گاز در شرکت تخت فشار آریانا از زیرمجموعه‌های شرکت دعبل خزایی چهار مصدوم آقا ۲۹، ۳۴، ۳۵ و۴۱ ساله برجای گذاشت که با حضور به موقع آمبولانس‌های اورژانس مصدومین به بیمارستان طالقانی منتقل شدند

کد خبر 747352

دیگر خبرها

  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • (ویدیو) اسرائیل گزارش میدانی بی‌بی‌سی را بازبینی و سانسور کرد
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • ببینید | گزارش میدانی از طرح نور فراجا