Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:55:15 GMT

آب شرب شهر املش قطع است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۱۸۱۱

آب شرب شهر املش قطع است

محمد رنجبر نیاول درپی قطع آب شرب شهر املش از روز گذشته اظهار داشت :با توجه به اهمیت موضوع شب گذشته جلسه رفع مشکل آب شرب  املش در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل  و تصمیم گرفته شد برای تسریع در حل مشکل آب شرب مشترکان از شهرستانهای مجاور با تانکر آب مورد نیاز تأمین و به چاههای آب املش تزریق شود.

وی  افزود:هرزمان که بارندگی حادث شود با کدورت آبی که وارد تصفیه خانه طول لات رحیم آباد می شود خود به خود آب شرب شهرستان املش از مدار خارج می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر برای رفع این مشکل تدبیری اساسی اندیشیده نشود این مشکل پس از هر بارندگی برای شهروندان املشی بوجود خواهد آمد.

فرماندار شهرستان املش اظهار داشت:راه دیگربرون رفت از این مشکل حفر چاههای عمیق در نقاط مختلف شهر املش است کما اینکه یک حلقه چاه برای حل این مشکل حفرشد اگر۳ حلقه چاه عمیق دیگر در شهرستان املش حفر گردد دیگر مشترکان آب شرب شهرستان املش با کمبود آب مواجه نخواهند شد.

وی افزود: ما مشکل کمبود آب نداریم بلکه گل آلود شدن شبکه تصفیه خانه طول لات رحیم آباد و خارج شدن از مدار با توجه به طراحی پیمانکار این پروژه برای همیشه برای شهرستان املش این مشکل باقی است.

فرماندار املش خاطرنشان کرد :درحال حاضر ۴ تانکر آب برای حل آب شرب شهروندان املشی خریداری کردیم تا با تأمین آب از شهرستانهای همجوار این مشکل در روزهای بارانی حل گردد.

شهرستان املش با ۲بخش مرکزی و رانکوه با ۴۴ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلان گیلان شهرستان املش آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در روستاهای انار


به گفته محسن صالحی فرماندار انار در پی بارش باران صبح امروز در ارتفاعات وروستا‌های جنوبی مسیر‌ها ورودخانه‌های فصلی پر آب شدند. 
وی گفت: باتوجه به اعلام وضعیت نارنجی توسط ستاد مدیریت بحران استان، فرماندار واعضای ستاد بحران شهرستان با حضور میدانی در سرشاخه‌های رودخانه‌های فصلی حاشیه جنبی شهرستان اجرای اقدامات پیشگیرانه را پیگیری کردند.

اعضای ستاد بحران شهرستان انار در آماده باش کامل هستند. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک