Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  سرهنگ علی کرمی گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با مشارکت تمامی یگان‌های انتظامی اجرا شد.

وی با بیان اینکه در این طرح ۴۱ گرم انواع مواد مخدر کشف شد، افزود: یک سوداگر مرگ و ۴ معتاد متجاهر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کرمی خاطر نشان کرد: در این طرح، ۴ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارگینگ شدند.

جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: پیشگیری از جرائم، نیازمند عزم همگانی است و هدف پلیس از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با جرائم و از همه مهم‌تر جلب اعتماد عمومی شهروندان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس فتا ارتقاء امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ احمد حاج ‌پروانه دوم اردیبهشت با اعلام  این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اشرافیت اطلاعاتی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت، حین کنترل خودروهای عبوری در محور سمنان به دامغان به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و به راننده دستور توقف دادند.

وی به بازرسی خودرو و کشف تقریبی ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق اشاره کرد و افزود: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ حاج پروانه از عزم جدی پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان برای برخورد با هرگونه تخلف اقتصادی خبر داد و ‌ادامه داد: سوخت‌های کشف شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان تحویل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان خطاب به شهروندان گفت: در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دیو و یا قاچاق کالا سوخت و ... به سرعت مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • پیگیری برای اجرای طرح طبخ نان با آرد کامل
  • اجرای برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری
  • جاده چالوس بسته شد
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان
  • ارتقای امنیت اجتماعی خواست مردم جامعه است