Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@10:40:10 GMT

۳ خوزستانی به کرونا مبتلا شدند / یک نفر فوت کرد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۱۹۰۳

۳ خوزستانی به کرونا مبتلا شدند / یک نفر فوت کرد

خبرگزاری مهر:  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مثبت اعلام شدن تست ویروس کرونای سه بیمار خوزستانی خبر داد و اعلام کرد که یکی از آن‌ها فوت کرده است.

فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: تاکنون در این استان تست آزمایش سه بیمار از شهر‌های اهواز، اندیمشک و هندیجان مثبت بوده است و متأسفانه این سه بیمار به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در میان این سه بیمار، بیمار اهل اندیمشک به علت ابتلاء به کرونا فوت کرده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه امکان تشخیص و درمان کرونا در استان فراهم است، گفت: به منظور انجام تست‌های کرونا ویروس، دو آزمایشگاه در اهواز تجهیز شده که آزمایشگاه واقع در امانیه مخصوص بیماران استان خوزستان است و آزمایشگاه دوم واقع در منطقه زیتون برای بیماران استان‌های مجاور در نظر گرفته شده است.

ابول نژادیان همچنین گفت: در حال حاضر ۲۳ بیمار مشکوک به کرونا در خوزستان داریم که آزمایش آن‌ها دریافت شده است. این سه بیمار هم اکنون قرنطینه هستند و در انتظار آزمایش آن‌ها هستیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: کرونا خوزستانی قربانیان کرونا سه بیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ

به گزارش "ورزش سه"، در سالهای گذشته مراسم برترین‌های لیگ برگزار می‌شود و در آن به بهترین بازیکن فصل، برترین دروازه‌بان، آقای گل، مرد اخلاق و... جوایزی اهدا می‌شد که این مراسم در سالهای بعد از کرونا تعطیل شد.

حالا مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در کنفرانس خبری که با حضور اصحاب رسانه داشت از برگزاری مجدد این مراسم با فرمت جدید خبر داد.

مهدی تاج گفت: مراسم برترین‌ها بعد از کرونا تعطیل شد درحالی که این وظیفه سازمان لیگ است که برترین‌ها را انتخاب کند. انشاالله امسال این کار انجام شود و جشن برترین‌ها قرار است مدل AFC برگزار شود. دیگر سی، چهل نفر انتخاب نمی شوند بلکه مثل ای‌اف‌سی یک تعداد خیلی مختصر و مفید انتخاب می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • اعزام ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰ هزار بیمار در ایران
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد + جزئیات
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • ۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی احداث می‌شود
  • خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ
  • ساخت ۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی