Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@13:56:07 GMT

روحانی درگذشت مادر شهیدان آقاجانلو را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۱۹۸۴

روحانی درگذشت مادر شهیدان آقاجانلو را تسلیت گفت

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی آمده است: درگذشت بانوی مومنه حاجیه خانم حسنیه جزو دانش، مادر شهیدان  گرانقدر حبیب، مجید و امیر آقاجانلو از غیورمردان دوران دفاع مقدس، موجب تالم و تاثر خاطر شد.

روحانی در پیام خود تصریح کرد: این مادر صبور و فداکار که با توسل به خاندان عصمت و طهارت (ع) در حساس ترین دوران دفاع مقدس فرزندان عزیزش را تقدیم سربلندی اسلام و انقلاب کرد، اوج ایثار و بندگی خدا را متجلی ساخت و افتخاری ماندگار برای ملت قدرشناس ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهوری در این پیام تاکید کرد: این جانب مصیبت وارده را به خانواده محترم این مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مادر بزرگوار علو درجات و همنشینی با بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه صدیقه (س) و فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت می‌دارم.

برچسب‌ها دفاع مقدس حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس حسن روحانی حسن روحانی دفاع مقدس حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش

                                                                          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ متن پیام حسن بهرام نیا به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم  وَ إِنَّ جُندَنَا لَهُمُ الْغَـَـلِبُونَ (سوره صافات آیه ۱۷۳)   ۲۹ فروردین‌ماه، سال‌روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی است، این روز بزرگ یادآور حماسه‌ها و رشادت‌های دلیرمردانی است که دفاع از میهن اسلامی بر سرلوحه‌ی افتخاراتشان می‌درخشد.   به یقین ملت شریف ایران اسلامی فداکاری‌ها و رشادت‌های بی‌وقفه‌ی غیور مردان ارتش سرافراز به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر نیرو‌های مسلح و مقتدر ایران اسلامی در صیانت از دستاورد‌های انقلاب شکوهمنداسلامی، سال‌های دفاع مقدس، حفاظت و تامین امنیت در مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی، عملیات‌های گوناگون امدادرسانی و مشارکت بی‌بدیل در برگزاری مراسم اربعین، حضور جهادی و متعهدانه در حوادث مختلف طبیعی، چون سیل و زلزله و ... اهتمام جدی در سازندگی مناطق محروم را در حافظه‌ی تاریخی خود ثبت کرده و هرگز این مجاهدت‌ها را فراموش نخواهد کرد.   امروز ارتش ایران اسلامی در اوج خودکفایی، توان نظامی و خودباوری و با تکیه بر تجارب گران‌سنگ دوران دفاع مقدس و در سایه‌ی منویات و فرامین فرماندهی معظم‌کل قوا؛ مقام معظم رهبری، حضرت امام‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از انقلاب اسلامی و دستاور‌های والای آن حراست می‌کند.   اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای والامقام ایران اسلامی به‌ویژه شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین را به فرماندهی معظم کل قوا و آحاد ارتشیان ایران اسلامی و خانواده‌های معظم شهدای ارتش و به مردم شهیدپرور استان ایلام تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند قادر متعال برای ارتش سرافراز و غرورآفرین ایران اسلامی در حفظ و حراست از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان، سربلندی و توفیق بیش از پیش مسئلت می‌نمایم.   حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس
  • رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان دهنوی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی