Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر هند امیدوار هستند که مذاکرات کنونی بتواند به امضای فاز نخست توافق تجاری بین دو کشور منجر شود.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، کاخ سفید طی بیانیه‌ای اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، و نارندرا مودی،‌ نخست‌وزیر هند، در سفر اخیر ترامپ به هند توافق کردند تا مذاکرات تجاری بین دو طرف فعلا متوقف شود و امیدوار هستند که این مذاکرات بتواند به امضای فاز نخست توافق تجاری بین دو کشور منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر دو روزه ترامپ به هند دیروز به پایان رسید و رئیس‌جمهور آمریکا در این سفر قرارداد فروش 3 میلیارد دلار تجهیزات نظامی به هند را امضا کرد.

در سه‌شنبه‌ای که گذشت ترامپ نسبت به اعمال تعرفه بر واردات کالاهای آمریکایی به هند به شدت انتقاد کرد.

وی گفت: احتمالا هند کشوری است که بیشترین تعرفه را در جهان اعمال می‌کند.

پیش از این سفر نمایندگان دو کشور ماه‌ها بود که تلاش می‌کردند تا اختلافات دو طرف در زمینه واردات محصولات کشاورزی، تجهیزات پزشکی، تجارت الکترونیک و تعرفه‌های جدید کمتر شود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ترامپ کاخ سفید هند واشنگتن توافق تجاری آمریکا و هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دور یک شانزدهم نهایی رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴ از ۱ تا ۱۷ اردیبهشت در حال برگزاریست.    اسنوکر قهرمانی جهان یکی از مهمترین رویداد‌های اسنوکر در جهان است و بینندگان بسیاری دارد. در مرحله یک شانزدهم این مسابقات حسین وفایی ملی پوش شایسته اسنوکر کشورمان در گام نخست با جاد ترامپ نفر دوم رنکینگ جهانی و قهرمان جهان در سال ۲۰۱۹رو به رو شد و در در پایان با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.   لوکا برسل از بلژیک نیز مدافع عنوان قهرمانی مسابقات بود که در دور نخست در مقابل گیلبرت شکست خورد. جاد ترامپ انگلیسی با این پیروزی با برنده دیدار فورد و والدن رو به رو می‌گردد.   وفایی پیش از این در دور‌های مقدماتی با غلبه بر مارکو فو از هنگ کنگ و ژیان جون از چین به یک شانزدهم نهایی رسید.

دیگر خبرها

  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • مصمم به ارتقای روابط ایران و پاکستان هستیم/ افزایش سطح روابط تجاری به ۱۰ میلیارد دلار در گام اول
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقا بخشند/ مرز دو کشور یک فرصت است
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان