Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:32:20 GMT

تردد مسافری در گمرک بازرگان ماکو مسدود است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۱۹۹۷

تردد مسافری در گمرک بازرگان ماکو مسدود است

سرپرست اداره کل گمرک بازرگان گفت: در ترانزیت کالا در مرز بازرگان ماکو، ورود و پذیرش از سوی جمهوری اسلامی ایران وجود دارد اما ورود به ترکیه مسدود است. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

صادق نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اینکه تردد مسافری در گمرک بازرگان ماکو مسدود است اظهار کرد: در ترانزیت نیز ورود و پذیرش از سوی ایران وجود دارد، اما ورود به ترکیه مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بنابراین ورود و پذیرش از سوی کشور ترکیه به ایران وجود دارد و در بحث مسافری نیز، هر تبعه ترکیه‌ای و ایرانی می‌تواند به کشورهای خود تردد داشته باشد و پذیرش کامیون‌های ورودی به ایران ادامه دارد.

یکی از معاونان گمرک بازرگان بازداشت شدکشف 7 کیلوگرم نقره قاچاق در گمرک بازرگانکشف 3 محموله کالای قاچاق در گمرک بازرگان

 

نامدار با اشاره به اینکه تصمیماتی در مبادی ورودی و خروجی برای تردد در زمان ایام نوروزی توسط جمهوری اسلامی ایران گرفته شده است بیان کرد: این در حالی است که طرف مقابل مرزش را بسته است. سرپرست اداره کل گمرک بازرگان با اشاره به وضعیت کنترل بیماری کرونا در مرز بازرگان ماکو گفت: خوشبختانه ماموران شبکه بهداشت در گمرک بازرگان مستقر بوده و حتی کامیون‌های ورودی را به طور کامل کنترل می‌کنند و در بحث ورود کامیون‌ها نیز ماموران در نقطه صفر مرزی  وضعیت رانندگان را به طور کامل مورد ارزیابی قرار داده  و سپس تایید سلامت رانندگان اجازه ورود می‌دهند.

وی با اشاره به تعمهیدات قرنطینه انسانی با حضور ماموران اجرایی و شبکه بهداشت ماکو در گمرک بازرگان افزود: بنا بر اظهار مقامات ترکیه، در خصوص پذیرش اتباع ترکیه‌ای، خواهان اختصاص مکانی مناسب در سوی مرز کشور خود هستند تا پذیرش اتباع با کامیون انجام شود.

انتهای پیام/7548/ی

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گمرک بازرگان بازرگان ماکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود به دانشگاه‌های برتر آمریکا معروف به آیوی لیگ چقدر سخت است؟ + اینفوگرافیک

توجه داشته باشید که متوسط هزینه سالانه (average annual cost) نشان دهنده قیمت خالصی است که دانشجو پس از کسر میانگین ارزش کمک هزینه‌ها و یا بورسیه‌های دریافتی می‌پردازد.

هاروارد از همه سخت گیر‌تر است

آزمون اس‌ای‌تی، یک آزمون استاندارد است که معمولا برای پذیرش در کالج در ایالات متحده استفاده می‌شود. دانش آموزان دبیرستانی برای ارزیابی آمادگی خود برای کار آکادمیک در سطح کالج در این آزمون شرکت می‌کنند.

هنگام مقایسه نمرات اس‌ای‌تی، هاروارد و دارتموث جزو چالش برانگیزترین دانشگاه‌ها برای اخذ پذیرش هستند. میانگین نمرات اس‌ای‌تی برای دانش آموزان آنها ۷۶۰ برای خواندن و نوشتن و ۷۹۰ برای ریاضی است. با این حال، هاروارد نیمی از نرخ پذیرش (۳.۲٪) را در مقایسه با دارتموث (۶.۴٪) دارد.

در میان دانشگاه‌های برتر آمریکا در این لیست، دارتموث با ۳۳،۰۰۰ دلار و پرینستون با ۱۱،۱۰۰ دلار، به ترتیب بیشترین و کمترین میانگین هزینه سالانه را دارند.

در حالی که بدهی دانش‌آموزان در ایالات متحده در سال‌های اخیر افزایش یافته و در سال ۲۰۲۳ به ۱.۷۳ تریلیون دلار رسیده است، ارزش دریافت مدرک از هر یک از دانشگاه‌های ذکر شده از سایر دانشگاه‌ها بیشتر است و درآمد‌های قابل توجه دانشجویان سابق آنها، مؤید آن است.

به عنوان مثال، فارغ التحصیلان دانشگاه هاروارد بالاترین میانگین حقوق اولیه را در کشور دارند که ۹۱،۷۰۰ دلار است.

منبع: روزیاتو

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ورود به دانشگاه‌های برتر آمریکا معروف به آیوی لیگ چقدر سخت است؟ + اینفوگرافیک
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • برنامه جهانی غذا: نیمی از ساکنان نوار غزه گرسنه هستند
  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • عبور سنگ ترانزیتی افغانستان به ترکیه از گمرک دوغارون
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها