Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@14:30:43 GMT

آبگرفتگی معابر در قم

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۲۰۳۲

آبگرفتگی معابر در قم

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک آبگرفتگی معابر قم سیلاب کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر

در پی بارش‌های سیل‌آسا در استان یزد بیش از ۶۵۰ تماس با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در شهرداری یزد برقرار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد، با توجه به اینکه سامانه ۱۳۷ به عنوان سامانه ارتباط مردمی در اختیار شهروندان قرار گرفته است، در روز چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین ۱۴۰۳ در پی شدت بارش‌ها بالغ بر ۶۵۰ تماس از سوی شهروندان در خصوص آب گرفتگی معابر و جوی‌های سطح شهر در این سامانه ثبت شد.

از این موارد، تعداد اندکی نیز مربوط به فرونشست و فرسایش آسفالت خیابان‌ها گزارش شده بود و این آمار در حالی است که نسبت به بارندگی مشابه، کاهش چشمگیری از آب گرفتگی معابر گزارش شده است.

پس از ثبت مشکلات شهری توسط همیاران ۱۳۷، گزارش‌ها با فرآیند اختصاصی جهت پیگیری و بررسی به حوزه‌های مربوطه ارسال شد و حوزه‌های اجرایی بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده به بررسی و حل مشکلات پرداختند.

شایان ذکر است این آرامش و وضعیت عادی تردد شهروندان در کوتاه‌ترین زمان را مرهون تلاش و زحمات شبانه‌روزی عوامل خدوم خدمات شهری و کلیه همکاران در ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد هستیم.

کد خبر 746726

دیگر خبرها

  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • یزدی‌ها منتظر آبگرفتگی معابر سطح شهر باشند
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • پیش‌بینی بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در جوانرود
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در هرسین
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی
  • هشدار زرد هواشناسی برای استان قزوین/احتمال آبگرفتگی معابر