Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@23:17:29 GMT

نقد و بررسی فیلم ابر بارانش گرفته

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۲۰۷۲

ابر بارانش گرفته

کارگردان: مجید برزگر
نویسنده: مجید برزگر
تهیه‌کننده: مجید برزگر, آرمان خوانساریان
بازیگرها: نازنین احمدی, مزدک میرعابدینی, علیرضا ثانی فر, ارشیا نیک بین, محمدرضا مالکی

خلاصه‌‌‌‌‌فیلم: سارا پرستار 35 ساله و مجرب، به بیمارانش کمک می‌کند تا آرام شوند. حتی آنها که امیدی به زنده ماندنشان نیست…

نقد فیلم ابر بارانش گرفته   نقد مسعود فراستی بر ابر بارانش گرفته کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: نقد فیلم برنامه هفت ابر بارانش گرفته مجید برزگر ابر بارانش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم قدردان سوپر سیو‌های گوهری نبود!

به گزارش ورزش سه، احمد گوهری گلر تیم آلومینیوم برخلاف دو گلی که در وقت‌های اضافه دریافت کرد در طول زمان قانونی بازی ستاره این تیم بود و موقعیت‌های خوبی از بازیکنان ذوب آهن مهار کرد.

مهرداد رضایی، شایان مصلح، مجید علیاری بازیکنانی بودند که موقعیت‌های فوق‌العاده‌ای داشتند و گوهری با واکنش‌های تماشایی مانع گلزنی آنها شد و امید‌های آلومینیوم برای کسب امتیاز را تا دقایق پایانی مسابقه حفظ کرد.

در ابتدای نیمه اول توپ ارسالی نزدیک به شش قدم با ضربه سر مجید علیاری همراه شد و در حالی که توپ روی خط دروازه آلومینیوم در حال فرود آمدن بود گوهری با شیرجه فوق‌العاده مانع گلزنی مهاجم ذوب آهن شد.

او در ادامه مسابقه ضربات مهرداد رضایی را هم با واکنش‌های سریع و جایگیری مناسب دفع کرد و در وقت‌های اضافه مسابقه استارت مصلح و موقعیت تک به تک این بازیکن را مهار کرد تا تعداد گل‌های خورده این تیم افزایش پیدا نکند.

این بازیکن در بازی با تراکتور هم عملکرد خوبی داشت و برخلاف گل‌هایی که دریافت کرد در بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس با انگیزه‌های بالا به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌ اش روشن شد!
  • اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • ترتیل صفحه 239 کلام الله مجید+ صوت
  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند
  • ترتیل صفحه 238 کلام الله مجید+ صوت
  • مجموعه شعر «گورکن» منتشر شد
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت
  • پوستر «همسایه شما، زهره» با طراحی مجید برزگر منتشر شد
  • آلومینیوم قدردان سوپر سیو‌های گوهری نبود!