Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@06:07:12 GMT

بازگشایی محور «انار - یزد»

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۲۰۸۳

بازگشایی محور «انار - یزد»

ایسنا/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: از بازگشایی محور انار به یزد که صبح امروز به دلیل طوفان شن، مسدود شده بود، خبر داد.

"احسان عراقی زاده" در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه هم اکنون تمامی محورهای شمال استان کرمان باز است، اظهار کرد: خوشبختانه دید کافی در محور «انار - یزد» هم اکنون وجود دارد و تردد در این محور برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرمان راه و راهداري استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور چابهار - نیک‌شهر بازگشایی شد

  محمد کرمی در ادامه بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب استان بیان کرد: بارندگی‌های شدید در جنوب استان و بالا آمدن سطح آب مشکلاتی را برای مردم جنوب این استان ایجاد کرد.
 
 وی افزود: برق ۳۰۰ روستا قطع شد و راه‌های حدود بیش از ۳۰۰ روستا نیز آسیب دید که با دستور رئیس‌جمهور، معاون اول ایشان و حضور دوروزه وزیر کشور در استان و همراهی همه ارگان‌ها پیگیری‌ها و اقدامات لازم انجام شده است.
 
 این مسئول ادامه داد: ارتباط محور چابهار به نیک‌شهر برقرار شده و رفت‌وآمد در حال انجام است، تلاش برای بهسازی محور چابهار کنارک و زرآباد نیز در حال انجام است.
 
 وی گفت: هم اکنون برق اکثر روستاها وصل شده، فیبر نوری نیز که دچار آسیب شده بود و ارتباط زرآباد را به‌طورکلی قطع کرده بود نیز وصل شده و ارتباط در زرآباد هم اکنون برقرار است.
 
 کرمی ادامه داد: بالگردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هلال‌احمر در حال ارائه خدمات هستند تعدادی از بالگرد هم از نیروی دریایی ارتش به گروه مجهزهای خدمات‌رسان اضافه شده است.
 
 وی افزود: از استان‌های معین گروه مجهزهایی به‌ویژه در حوزه راه و شهرسازی و هلال‌احمر جهت هم‌افزایی به استان اعزام شده‌اند و همه در کنار هم در تلاش هستند.
 
 استاندار گفت: همچنین آب‌گرفتگی در منازل کنارک را داشتیم که بیش از ۶۰ اکیپ در حال خدمات‌رسانی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار
  • مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد
  • فراهم بودن شرایط برای واردات ماشین آلات سنگین درسیستان وبلوچستان
  • محور چابهار - نیک‌شهر بازگشایی شد
  • ۱۶۰۰ کیلومتر از محور‌های خراسان جنوبی بازگشایی و لایروبی شد
  • پاکسازی و لایروبی ۱۶۰۰کیلومتر از محورهای خراسان جنوبی
  • بازگشایی و لایروبی بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر از محور‌های خراسان جنوبی