Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مرکز اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای در مورد کلاهبرداران تست کرونا در منازل هشدار داد.

در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی آمده است:

متاسفانه عده ای شیاد و کلاهبردار به اتفاق چند خانم مجهز به ماسک و دستکش به بهانه تست کرونا با نامه جعلی از وزارت بهداشت به ساختمان‌های مسکونی مراجعه می‌کنند و به شکل غافلگیرانه با مواد بیهوشی ساکنین را بیهوش و اقلام ارزنده را به سرقت می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا جهت پیشگیری،  توجه و هوشیاری اطرافیان این موضوع را به آشنایان خود اطلاع دهید و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرید؛ در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک نیز سریعا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پیشگیری از سرقت کروناویروس آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی نریمانی، نائب رئیس شورای عالی وکلای قوه قضائیه گفت: سامانه تلفنی رایگان مرکز مشاوره حقوقی قوه قضائیه با هدف تسهیل پاسخگویی به سئوالات حقوقی مردم در آذربایجان شرقی دایر شده است و مردم می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز با شماره ۱۲۹ تماس بگیرند و از خدمات مشاوره وکلا بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی کشور: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • مرکز اطلاع‌رسانی فراجا: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است/ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی تا دوشنبه
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز