Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز با اشاره به اقدامات این سازمان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: تاکسی‌های درون شهری و ایستگاه‌های تاکسی تبریز ضدعفونی می‌شوند.

محمدحسین اکبرنژاد با اشاره به شیوع ویروس کرونا در برخی مناطق کشور و اقدامات پیشگیرانه این سازمان در این خصوص، گفت: با هماهنگی اداره کل سلامت شهرداری تبریز و سازمان آتش نشانی اقدامات لازم در خصوص پیشگیری از این بیماری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از فردا ۱۰ اکیپ سیار تاکسی‌هایی که مسافر گیری می‌کنند را اقدام به ضدعفونی خواهند کرد.

وی گفت: در مرحله اول به صورت روزانه تمام تاکسی‌های سطح شهر در ایستگاه‌های مختلف ضدعفونی می‌شوند. در مرحله دوم نیز ایستگاه‌های تاکسی ضدعفونی و سمپاشی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز ادامه داد: با همکاری سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در داخل این سازمان امکانات شستشو و ضدعفونی تاکسی‌ها وجود دارد و رانندگان از فردا صبح می‌توانند برای ضدعفونی تاکسی‌ها به محل سازمان پسماند مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش 14 درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مهدی فعالی در خصوص افزایش نرخ کرایه ناوگان اتوبوس درون‌شهری در یزد، اظهار داشت: نرخ اتوبوس شهری در یزد با کارت شهروندی که پیش از این یک هزار و 750 تومان بود با افزایش 14 درصدی به 2 هزار تومان افزایش یافته و این نرخ بدون کارت از 3 هزار و 500 تومان به 4 هزار تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: افزایش نرخ کرایه مینی‌بوس‌ها و تاکسی‌های درون‌شهری یزد نیز در حال بررسی در کمیسیون‌های شورای شهر یزد است و تا نیمه اردیبهشت‌ماه میزان افزایش نرخ مینی‌بوس‌ها و تاکسی‌های یزد مشخص خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اضافه کرد: نرخ حمل و نقل اتوبوس درون‌شهری یزد در تمام مسیرها 2 هزار تومان است و نرخ حمل و نقل در مسیرهایی چون محمدآباد، فهرج، روستاهای اطراف شهر یزد و مسیرهای طولانی‌تر، نرخ بالاتری دارند.

وی با اشاره به تعداد اتوبوس‌های درون‌شهری فعال در یزد، گفت: هم اکنون 103 اتوبوس درون‌شهری در شهر یزد فعال است در حالی که نیاز شهری یزد 150 اتوبوس است و این کمبود اتوبوس موجب شده زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد سطح شهر زیاد شود و زمان انتظار که باید بین 12 تا 15 دقیقه باشد اکنون به طور متوسط 30 دقیقه است.

فعالی با اشاره به فعالیت مینی‌بوس‌ها در یزد افزود: عموماً مینی‌بوس‌ها در بخش خصوصی و به عنوان سرویس کارخانجات، مدارس و شرکت‌ها فعالیت دارند که در این زمینه 800 مینی‌بوس در بخش خصوصی فعالیت دارند و 100 اتوبوس نیز در بخش دولتی فعال هستند و از 26 ونی که برای حمل و نقل درون‌شهری واگذار شده است، 10 ون در مسیرهای مختلف سطح شهر یزد فعالیت دارند و برنامه‌ریزی برای ورود بقیه آن‌ها در مسیرهای مختلف در حال انجام است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: امسال 33 اتوبوس و مینی‌بوس شامل 14 اتوبوس، 14 مینی‌بوس و پنج اتوبوس پیشرو که عمدتاً نو هستند به مجموعه ناوگان حمل و نقل درون‌شهری یزد اضافه می‌شود که میانگین عمر ناوگان را کاهش می‌دهد، ضمن اینکه از مینی‌بوس‌ها در مسیرهایی با مسافر کمتر استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: میانگین عمر تاکسی‌های شهر یزد 9 سال است که با  توجه به ابلاغ وزارت کشور، عمر فرسوده تاکسی‌ها 12 سال است و عمر اتوبوس‌ها در ناوگان حمل و نقل شهری یزد با توجه به اینکه هنوز به اتوبوسی به این ناوگان اضافه نشده نزدیک به 12 سال است که با اضافه‌شدن ناوگان نو، میانگین عمر آن کاهش می‌یابد.

 

دیگر خبرها

  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • افزایش 14 درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • افزایش سفرهای اتوبوس‌های درون‌شهری یزد